gelukstranen

hoi,

gisteravond gaf ik mijnzoontje om 11.00 uur z'n laatste flesje bv met rijstebloem terwijl ik dat flesje aan het geven was keek ik naar mijn zoontje en de tranen liepen over mijn wangen van geluk. we zaten met z'n vieren ja de kat teld bij ons ook mee op de bank en ik vond dat zo bijzonder.

wat voel je je dan super gelukkig als moeder! gewoon heerlijk!!!!!!

dit moest ik even kwijt.
groetjes mirjam
 
Hoi Mirjam,

Ik herken het gevoel helemaal. Als ik je bericht lees krijg ik er weer kippenvel van. Soms kun je zo ´n heerlijk gelukmakend gevoel over je heen krijgen dat je zo ´n prachtwondertje in je armen hebt. Dat je bevoorrecht bent om voor hem te zorgen. Juist ´s avonds, als ook mijn zoontje zo lief z ´n laatste flesje naar binnenkreunt (wat een lieve geluidjes) dan heb ik ook nog erg veel ´last ´ van mijn hormonen. Lekker genieten hoor want over een paar jaar haalt ie het bloed onder je nagels vandaag ;-)

Groetjes,
Claudia
 
Ha die Mirjam,
Wat kun je toch een mooie gevoelens hebben voor je kindje he? Gaaf he dat je zo ontzettend gelukkig kunt zijn met het hele gezin incl.huisdier!Herken het gevoel helemaal(alleen dan bij ons niet met de kat, maar met 2 blonde bouviers erbij).
Veel plezier enne laten we er heel lang van genieten!
 
Ook ik herken dat gevoel helemaal. Vooral 's avonds als we hem naar bed brengen. Dan gaat Owen heel lief lachen met die heerlijke geluidjes erbij. Mijn vriend en ik stonden gewoon met tranen in onze ogen boven zijn bedje te kijken en volop te genieten. Heerlijk gewoon! Geniet er maar volop van. Vandaag is Owen voor het eerst een hele dag naar het kdv geweest. Het ging heel goed, maar was ik blij om hem weer op te halen. Volgende week ga ik weer werken. Eerst dacht ik, vind het toch wel weer fijn als ik ga werken. Maar nu het dichterbij komt, vind ik het toch maar niets. Ik zal hem heel erg missen. Groetjes Natasja
 
hoi,

wij genieten elke dag weer. ik werk ook zaterdags en dan is mijn man thuis maar ik heb er veel moeite mee. vind het heel erg moedig van de mama's die hun kinderen naar kdv brengen. wat zullen jullie blij zijn om ze weer op te halen. ik kan het niet, we hebben hem nog nooit naar een oppas gebracht daar ben ik nog niet aan toe misschien als hij wat ouder is. eerst heerlijk genieten.

 
hihi ik herken het hoor, gisteren liep ik in het park te wandelen met kim, het was kutweer, regende waaide, en ik had net mijn enkel verstuikt, maar ik kon wel huilen van geluk toen ik naar mijn slapende meisje keek.
Vandaag ook weer: vanmorgenvroeg ontdekte ik dat ze toch echt haar eerste tandje krijgt! ik ben de hele dag al in een jubbelstemming en aan iedereen die het maar horen wil vertel ik het!!! mijn dochtertje die haar eerste tand krijgt, pffff.....

(p.s. ik heb er 10 jr over gedaan om een kindje te krijgen)
 
Ik werk bij een kdv en mijn kindje zit daar ook.
Laatst liep ik voorbij haar groep en bleef even door het raam staan kijken hoe ze in haar kinderstoel zat tuissen de andere kindjes. Ze deed zo leuk mee en het zag er zo vertederend uit. De tranen sprongen er van in mijn ogen. En dat midden in de gang op mijn werk.......
 
Terug
Bovenaan