GELUKT, YES ZWANGER!!

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Nadat ik vorige week een negatieve test had (was toen aardig overtijd vorige keer ongi was. 30 mei!) Gisteren toch maar weer een nieuwe test gedaan, op mijn verjaardag, en je raad het al. Wij hebben het allermooiste kado gekregen wat je maar kunt wensen. We zijn Zwanger en onze dochter (20 m.) krijgt er eind maart een broertje of een zusje bij.

Ik ga voor jullie allemaal heel hard duimen dat jullie droom ook zo snel mogelijk uit komt!

liefs,

Nicole

Heej Nicole!
Hartstikke fijn voor jullie!Wat een geluk!
Was je al lang gestopt met de pil?
Wij zijn net gestopt en gaan er helemaal voor onze eerste. Alleen dat is al een fijn gevoel, maar van de andere kant ook beetje vreemd en onzeker zo van wanneer zal ik aantellen, hoe lang zal t duren, kunnen we uberhaupt wel kids krijgen?Enz enz. Maar ik weet dat gevoel ook wel al redelijk te plaatsen, maar kan op t moment aan weinig andere dingen denken als baby's...Had jij dat ook bij de eerste?
fijn weekend!Suus

Ow geweldig!!!!! Gefeliciteerd!! (met beide)
Heb je lang gewacht met 2 test?
Ik heb afgelopen  do getest maar was nega,
maar durf nie meer te testen.. Wat raad jij me aan?
En geniet er volop van!!!

Liefs!!!

proficiat ermee!! en een hele goede zwangerschap gewenst. Ik ben als het goed gaat 31 maart uitgerekend! en jij?

veel geluk, liefs sweety

Nou, dat is dan twee x gefeliciteerd! Geweldig!
Nou heb ik een vraag aan je, hoeveel je precies overtijd bent-was,  en positief getest hebt  hebt. Ik ben nl zelf 8 dgn overtijd en geen enkel teken dat ik ongi ga worden. Voel me verder prima. Ben benieuwd naar je antwoord!
Geniet ervan, het lijkt me zo mooi.....

Heel veel geluk
Liefs Ilona

Gefeliciteerd!!!!!!!!!!

Geniet maar lekker van de komende tijd!
Flink strooien..................

Liefs,Swinnie

Super gefeliciteerd!! Ik zal als alles goed gaat rond 27 maart bevallen. Het is voor mij nog steeds een beetje onwerkelijk (dinsdag getest) en ben ook best een beetje onzeker. Ik kan niet wachten tot de echo! Lijkt me zo gaaf om het hartje te horen kloppen.

liefs Tina

Hoi Nicole,

VAN HARTE PROFICIAT!!!

Wat goed zeg!!!

Geniet er maar lekker saampjes van!!!

En een hele fijne zwangerschap!!!

Liefs Sandy

Terug
Bovenaan