gelukt!!

Hallo allemaal!

Het is gelukt!! 2 Dagen geleden schreef ik dat ik een week over tijd was, dat we met een grote verbouwing zitten (echt groot!), dat ik bij de tandarts een verdoving had gehad, foliumzuur te weinig had geslikt en nog veel meer van alles wat niet goed is. Gisteravond begonnen mijn borsten wat te tintelen. Vandaag moest ik weer naar de tandarts en daarom heb ik toch maar een testje gedaan... Daarvoor nog even een gesprekje met man-lief: Hij zei: het zou toch leuk zijn? Daar deden wij het toch voor? Ik gelukkig! Ik de test doen en ja hoor: raak! Mannetje geloofde het nog niet helemaal, dus ik vandaag een duurdere test van predictor gedaan (de vorige was van kruitvat). Zonde van het geld dus, want het gaf gewoon weer aan dat ik inderdaad zwanger ben! Dank jullie wel voor jullie reacties en ja, ik denk dat ik het onbewust al wel wist.

Ik wens jullie allemaal heel veel succes en het gaat vast allemaal lukken!! Ik ga nu er eens van proberen te genieten.

Veel liefs, Inez
 
Ontzettend onwijs super gaaf voor jullie !!!!!! Van Harte Gefeliciteerd !!! Ga er maar ontzettend van genieten met z'n 2-en en misschien tot ziens op het februariforum.

Groetjes, "een dikke twijfelkont", Biaggi
 
Terug
Bovenaan