Gelukt!!

A

Anoniem

Guest
Dag dames,

Het is gelukt, volgens de test ben ik zwanger!
Ik moest afgelopen zondag ongesteld worden en de avond ervoor had ik een heel klein beetje bloed, roze rood van kleur. Ik dacht dus dat de dag erna mijn menstruatie wel op gang zou komen. Maar zondag niks, de dagen erna ook niet. Volgens de test ben ik inderdaad in verwachting, dan zal het beetje bloed van zaterdag wel innestelingsbloed zijn geweest. Ik dacht eigenlijk dat innestelingsbloed roodbruin van kleur was, vandaar dat ik dacht dat mijn menstruatie eraan zat te komen!

Het is dus gelukt, in de eerste ronde, we boffen enorm!!

Ik ga naar het andere forum, ik wens iedereen héél veel succes.

Liefs,

Droompje

wat leuk voor je dat je test zwanger aangeeft   gefeliciteerd ik zal me ff voorstellen ik ben eppie en ben nu bezig voor ronde drie heb afgelopen week een miskraam gehad   was vier dagen overtijd   dus dacht ik ff een test doen maar ie was negatief een dag later verloor ik een beetje bloed   en vocht uit mijn borst dus ik wist niet eens dat ik   zwanger was heb contact met mijn huis arts op genomen en die  zei dat ik een miskraam heb gehad .  en ik twijfel over de zwangerschap test de volgende keer   laat ik het via de huisarts doen     ben blij voor je en hoop dat je een fijne zwanger schap krijgt geniet er van het is de mooiste geschenk wat je kan krijgen gr   eppie

GEFELICITEERD!!!!

Geweldig joh, 1e ronde meteen raak, is toch super!! Geniet van alles en ik wens je een onbezorgde zwangerschap toe!!

Liefs Hallow 24 jaar 1e ronde 1e kindje NOD 2 juli

Hi eppie,

Ik las net je verhaaltje, wat rot voor je zeg!!
Hoe zit het dan met de test die je deed? Dan had die toch positief uit moeten pakken, bij een miskraam heb je toch ook het hormoon waar de test op reageert?

Liefs,

Droompje

Terug
Bovenaan