Gelukt

Ik ben nu 37 weken en 4 dagen... En het is gelukt de zolder is af, de babykamer is schoongemaakt en ingericht, bed is omhoog...... Heerlijk nu alleen nog de tassen pakken voor mij, de baby en mijn zoontje... Dus prima dat we nu boven aanstaan. Die baby kan komen:) heerlijk.
Ik denk steeds vaker dat het een meisje wordt maar probeer ook maar open te blijven staan voor een jongen:) zin om de naam tevertellen en zo benieuwd naar het kindje:)

Nou dames we gaan ervoor!

Ah wat een lekker gevoel!! Ben benieuwd wanneer je gaat bevallen.. Ik ben nu 38 w 4dgn maar nog steeds niet helemaal klaar haha. Moet vandaag de enveloppen maar eens schrijven en laatste was strijken.. Was je bij de vorige op tijd bevallen?
Succes met de laatste loodjes!
Liefsmvtwee

De eerste kwam keurig op de uitgerekende datum:) dus ik heb nog tijd ws. Hoop siekum wel dat hij of zij iets eerder komt. Verder liggen er nog inderdaad van die kleine klussen als adressen op orde, postzegels kopen, kasten beneden opruimen etc. Ik kijk wel hoe ver ik kom. Mijn dreumes van anderhalf houd me ook voldoende bezig en dat is intensief zat. Gelukkig gaat hij 2 dagen naar kdv. Dan heb ik mijn handen vrij.

fijn is dat he dat alles dan op orde is.Ik ben pasgeleden anderhalve week verhuisd.wat een gestress maar nu alles goed en wel is,kan ik ook genieten!
succes voor de bevalling strakkies.

liefs nice

Terug
Bovenaan