gemaakt op bijzondere dagen.

Hey dames,

Haha ik zat net een beetje te googlen en was voor de grap wat dingen aan het invullen voor het berekenen van de uitgerekende datum. Het leuke vond ik dat ik er achter kwam dat onze dochter (die in april geboren wordt) verwekt is op de dag dat mijn man en ik 9 jaar samen waren.
Toen wilde ik dat natuurlijk ook weten van mijn zoontje. Wanneer is hij dan gemaakt. Blijkt dat mijn zoontje op de verjaardag van mijn man gemaakt is. Zo grappig vind ik dat haha moest het ff kwijt.

groetjes en fijn weekend

wij hebben ook heel bijzondere dagen :D

op 04-06-2007 stond ik met de positieve test van nathalia in mn handen.
op 04-02-2008 is ze geboren.

op 04-06-2010 is aleiyah geboren! precies 3 jaar na de positieve test van nathalia.

nog een leuke van de geboorte dag van nathalia:
(0) 4x (0) 2= (0) 8

aleiyah: (0) 4 + (0) 6= 10

ik ben uitgerekend van onze zoon op 11 april.
ik heb al vanaf de test geroepen: de kleine komt op 10-04!
waarom de 10e??? 10 april zijn mijn man en ik precies 6 jaar samen!!!

of misschien komt hij wel op 4 april hahaha zou nog leuker zijn! maar denk t niet aangezien ik bij de meiden echt heel erg dicht bij de uitgerekende datum zat.
bij nathalia was ik volgens de echo op 5 feb uitgerekend (volgens mijn berekeningen dus op de 4e maar weet niet precies hoe hun rekenen)
ze kwam 5 kwartier voor de uitgerekende datum.
bij aleiyah was ik 2 juni uitgerekend. ze kwam op de 4e. een dag en 6 minuten te laat.
kans is dus groter dat hij op 10 april zal komen dan op de 4e maar we zullen zien :D

deze datums zijn dus wel heel bijzonder voor ons :D

liefs, do

Terugrekenend hebben wij onze eerste ook gemaakt op de verjaardag van mijn man, en de dag dat ik met de positieve test in mijn handen stond was precies 1 maand voor ons trouwen, toeval of niet, het is leuk!

Terug
Bovenaan