Gematigd positief

Hoi meiden

Het ziet er naar uit dat ik volgend jaar toch mama ga worden, zo rond 3 augustus. Ben gematigd positief en toch wel erg zenuwachtig. Ik zal alles maar weer over me heen laten komen.

Later meer

Liefs

Lydia

Hé Lydia, suuuper gefeliciteerd hoor! Hele spannende tijd voor je/ jullie.  Die onzekerheid blijft een lastige hè. Ik ben nu 16 weken op weg en het gaat volgens het boekje, maar af en toe  bekruipt het me  toch weer even. Zal waarschijnlijk nooit helemaal weggaan. Maar je zult vast heel blij zijn als je de eerste echo gehad hebt en  de eerste 12 weken voorbij zijn.  Voel je je een beetje goed? Ik ga heel hard voor je duimen dat het allemaal gaat zoals het hoort!

Groetjes, Em

Lydia,

wat fijn meid. Probeer er toch gewoon van te genieten. Dat voelt voor jezlef het prettigst en neem niemand je meer af. Hou je taai en voor je het weet roep je ik ben al weer 3, 4, 5, 6, 7, 8 maanden zwanger en dan ligt daar na 9 maanden een wolkje van een baby in jouw armen.

Gefeliciteerd.

Kus
Miep

Lydia, ook namens mij gefeliciteerd.
Ik ben zelf ook net zwanger, na een miskraam in februari.
Het is inderdaad spannend...

Iets dat mij helpt als ik ga spoken of het allemaal wel goed zal komen;
'nu op dit moment ben ik zwanger'...
Misschien helpt het jou ook?

Groetjes Suuske

ps ik voelde al wel heel snel dat ik een miskraam ging krijgen. Niet qua lichaam maar meer qua intuitie. Had jij dat ook?

Hoi Em, Miep en Suuske

Bedankt voor de lieve reacties. Ik voel me redelijk goed, ben misselijk, rare buik en net als de vorige keer weer erg veel last van mijn darmen. Deze keer voor het eerst in hele lange tijd astma aanvallen, ik heb het hele assortiment aan puffers gehad. De grappigste kwaal is niet zo zeer iets vervelends dan wel erg grappig, mijn huismonster (kat) is erg knuffelig. Overal waar ik ben is hij ook, 's nacht ligt hij op mijn kussen boven mijn hoofd, als ik voor de tigste keer naar de wc moet is hij er ook. De grap is dat dat de vorige keer ook zo was toen ik zwanger was, tot het moment dat het fout ging....... ik was uit en hij was niet in mijn beurt te bekennen. Nu wist ik dus al voor de positieve test dat het goed was. Is toch een stuk goedkoper dan CB tests

Liefs

Lydia

Geweldig hoor, zo'n kat!
Je gaat nu toch niet meer de kattenbak schoonmaken he?
Wij hebben ook een katje, helaas is die nogal gesteld op mijn man... (en ik jaloers natuurlijk...op de kat dan)

Een fijne tijd voor jullie,
groetjes suuske

Hoi Lydia,

Ten eerste: gefeliciteerd! Ik weet wel een beetje hoe je je voelt. Ik ben ook weer zwanger nadat  ik 2 miskramen achter elkaar heb gehad  en ik was in het begin ook gematigd positief. Inmiddels ben ik iets meer dan 14 weken onderweg en ga ik er toch stiekem wel van genieten, omdat ik dat ook moet van mezelf. Als het straks goed blijft gaan, vergeef ik mezelf niet dat ik er dan de eerste vier maanden niet van heb genoten. Voor mij is 16 weken de psychologische grens. Ik kreeg de eerste miskraam in mei na 5 weken, werd gelijk weer zwanger maar kreeg helaas de tweede miskraam in augustus na iets meer dan 12 weken. Volgende week heb ik weer een echo en ben dan 15 weken en 4 dagen. Spannend!

Het grappige is: ik gebruik mijn kat echt als indicator!  Vlak voor  mijn miskraam wilde hij niet bij me zijn. Hij meed mij echt en knuffelde alleen met mijn vriend. Na de curretage was hij niet bij me weg te slaan. Hij voelde vast mijn verdriet.
Nu met deze zwangerschap wil hij weer steeds bij me knuffelen. Als hij bij mijn vriend ligt en ik kom de kamer in, springt hij op om bij mij te komen liggen. Ik geloof echt dat de kat alles aanvoelt en dus ook of mijn zwangerschap goed loopt. Het feit dat hij nog steeds constant wil knuffelen geeft mij een goed gevoel.

Probeer dus te genieten van je zwangerschap en wat Suus inderdaad zegt: nu ben je zwanger en dat op zich is toch al geweldig!

Sterkte en genietse,
Roebie

Tja dames, wat dachten jullie hier dan van:
stel je hebt een eigenwijze kat die bij je op schoot zit en dan een schapenvachtje verkiest boven jouw schoot???  

Ik denk ook wel dat katten heel veel aanvoelen.
Mijn kat was zeker extra knuffelig toen ik thuis zat na mijn miskraam. (ook wel blij met het gezelschap denk ik)

een goede dag voor jullie!
En bedenk; vandaag ben je weer een dag verder zwanger....

groetjes Suuske

Terug
Bovenaan