gemeen

A

Anoniem

Guest
Dag allemaal,ik wil even wat kwijt.iemand in de famillie is zwanger geraakt,gelijk al eigelijk,doet een beetje pijn omdat ik al langer bezig ben,nu weet ik omdat ik weet hoe hun zijn dat ze er van genieten dat hun eerder zijn,ik dacht eerst van ach zal wel aan mij liggen,maar nu zegt ze tegen mij,ja ik denk dat het eerste kleinkind wel erg verwend zal worden,omdat het de eerste is!!!!!en die is toch heel speciaal,nou dit vindt ik dus echt onzin,ik vindt elk kind speciaal of het nu de eerste of de laatste is maakt niet uit.ik heb echt het gevoel omdat hun weten dat het mij best wel pijn doet dat ze er echt van genieten en het zeggen tegen mij om mij te kwetsen? dames wat is jullie mening hierover?blijf liever even anoniem

Hi anoniem,

Ik denk dat ze het zo absoluut niet bedoelen, maar ik kan er best inkomen hoe jij je voelt. Als je bedenkt dat SLECHTS 2,2% procent van de vrouwen onvruchtbaar is, lijkt me dat een hele opluchting. Probeer je te verplaatsen in hen en stel je voor dat jij ook heus wel ooit van je baby zult gaan genieten. Geloof me nou maar!

Hi Anno,

Begrijpelijk dat je je klote voelt. Als ze het echt zo gezegd heeft is dat nog rotter voor je maar weet ze dat je al lang bezig bent????
Als dat zo is tja, sorry dan vind ik het ook een bitch

Maar... als ze het van jou NIET weet dan kan je het haar eigenlijk niet kwalijk nemen. Dan is ze hooguit lomp om het zo te zeggen maar dan kan het ook een geintje zijn.

JE mag je best nu ff klote voelen maar probeer daar niet te lang in te blijven hangen.

Wie weet ben jij de volgende ronde al aan de beurt!

Kop op!
Succes.
Liefs Bieb.

Hello Anoniem,

Weet je meid, sommige mensen kunnen woorden erg ongelukkig uitdrukken terwijl ze het niet zo bedoelen.
Het doet pijn ziets te horen maar je kunt je er het beste maar overheen zetten en maar denken dat ze niet beter weet.
Jou tijd komt ook wel en jou kindje zal heel speciaal zijn juist omdat je er langer op heb moeten wachten.
Toytoy!

Groetjes, Nala

hoi anoniem

trek het je niet te veel aan meid laat maar lullen en zoals je zelf al zei elk kindje is speciaal dus laat maar kletsen en hou je sterk.

gr hartje

Hoi anoniem,

Misschien bedoelt ze het niet zo en anders probeer je er niet te veel van aan te trekken.
Ik hoop dat het voor jou ook snel zo ver is dat je zwanger bent...

gr Jackje

Terug
Bovenaan