Gemeen???

A

Anoniem

Guest
Hallo meide,

Het is mischien heel gemeen maar ik wil het toch ff kwijt.
Ik hep me eigen er al een paar keer op betrapt dat ik als ik ongi wordt echt heel kwaat ben op mijn vriend, omdat ik dan niet zwanger ben.

Ik pas mijn leven er best wel op aan  om op een gezonde manier zwanger te raken.
Eet gezond, gebruik geen acohol en slik foliumzuur en beweeg meer.
Mijn vriend daarin tegen rookt en drinkt regelmatig en ik heb gelezen dat invloed heeft op de zaad werking van een man.

zijn  er dames die hier ook problemen mee hebben of zijn er tips dat ik niet zo boos word???

lies mutsie

Hoi,

Ik kan me best voorstellen dat als jij nu alles laat je een beetje pissig  wordt op je vriend. Zolang ik nog niet zwanger ben drink ik af en toe ook gewoon een wijntje en ik ben geminderd met roken maar op een of andere manier kan ik er gewoon nog niet helemaal van af blijven. Zodra ik zwanger ben stop ik wel helemaal hoor!!!!!!!!! Misschien is het beter dat jij je niet alles ontzegt. Als je zwanger bent moet je al genoeg laten dus ik zou nu nog maar lekker van alles genieten.  Voordat ik mijn eerste  kreeg ik dat ook gewoon gedaan hoor!! Maar goed dat is mij mening er zullen er genoeg zijn die hier anders over denken.  

Groetjes Monique

Terug
Bovenaan