Gemeenschap

Wij hebben gewoon sex. De eerste 3 maanden hebben we weinig sex gehad omdat ik een paar keer bloedingen heb gehad. Maar nu heb ik gelukkig geen last meer van bloedingen en halen we meteen de schade in van die eerste 3 maanden! Het kan geen kwaad, maar ga niet ruig tekeer.

Groetjes
s (20 wkn)
 
Het kan zeer zeker geen kwaad, het mag zelfs totdat de vliezen zijn gebroken. Ik moet wel zeggen dat ik nu even wat minder behoefte aan heb, ik heb nog veel last van misselijkheid en pijn in m'n buik. Na de drie maanden zal het wel een stuk minder zijn dus kunnen we er weer van genieten.

Liefs, Ank
 
Het kan inderdaad geen kwaad, alleen niet iedereen heeft er nog zin in.
Ik lees vaak verhalen hier van vrouwen wiens man er even geen zin meer in heeft, in mijn geval heb ik geen zin meer ivm allerlei kwaaltjes en die buik die enorm is. Maar als jullie er allebei zin in hebben moet je het vooral doen :)

veel plezier,

Jane 35+6
 
Sex hebben kan inderdaad absuluut geen kwaad, het is zelfs zo als jij het fijn hebt heeft het kindje het ook fijn, ik merk meestal na een vrij partij dat de kleine lekker ligt te trappelen zo van ik voel me prima, maar inderdaad ga niet te ruig tekeer, je merkt vanzelf wel hoe ver je kan gaan
veel vrij plezier
sylvia
 
Het kan geen kwaad nee, maar mijn man en ik hebben het nu 2x gedaan (ben nu 9 wk) en we voelen ons er beiden niet al te happy bij. We zijn heel voorzichtig en durven niet te diep te gaan. We laten het maar zo en de zin komt vanzelf wel weer. Je moet je er wel goed bij voelen, anders kun je er ook niet van genieten.
 
kan geen kwaad, ben nu ruim 38 weken zwanger en we hebben de hele zwangerschap sex gehad, geen probleem. en nu dus nog steeds sex. ik denk ongeveer 3 a 4 keer per week.
 
wij hebben ook gewoon sex hoor.
niet zo heel hard als voorheen hahaha...dat vind ik minder prettig, maar een orgasme is des te lekkerder!!
enne ook nog goed voor je kindje, want je kindje wordt dan als het ware omhelst door jouw baarmoeder, en de hormonen die vrij komen zijn ook prettig!
have fun!
liefs sandy
 
Terug
Bovenaan