gemeenschap

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik heet Angela en lees al een tijdje mee hier op het forum. Mijn man en ik zijn inmiddels 11 jaar samen en we hebben enige tijd geleden besloten te gaan voor een 2e kindje. Harstikke leuk nieuws natuurlijk! Maar nu het volgende, iedere keer als ik in mijn vruchtbare dagen zit gaat hij rare dingen doen. Laatst besloot hij ineens om op mijn buik klaar te komen en de dag later wilde hij alleen maar orale sex (sorry voor het platte taalgebruik) en ga zo maar door.. Daar raak ik natuurlijk niet zwanger van.. Ik heb het al een paar keer aangekaart bij hem, misschien dat hij toch nog twijfelt?! Hij zegt niet te twijfelen.. Maar wat kan ik hieraan doen? Niet meer vertellen wanneer mijn vruchtbare dagen zijn?? Wat zouden jullie doen??

Groetjes..

Hoi Angie,

Ik zou het nog maar eens goed met hem bespreken. Het klinkt echt alsof hij er nog niet klaar voor is.

Als je hem niet verteld wanneer je vruchtbare dagen zijn en hij twijfelt nog dan weet je at misschien pas als je al zwanger bent.

Misschien word de druk hem wel te veel als hij weet welke dagen het 'moet' gebeuren.

Misschien kun je nogmaals met hem bespreken wat er aan de hand is en hem eventueel voorleggen je vruchtbare dagen niet meer met elkaar te bespreken.

succes....

Ik zou het ook nog eens met hem bespreken. En wel de vruchtbare dagen blijven vertellen, tenzij hij aangeeft het niet te willen weten. Geen stiekem gedoe, want dat is altijd slecht voor je relatie.

Ik kan me zomaar voorstellen dat hij het spannend vindt. Vond ik zelf ook.

maar ik hoop dat hij echt wil natuurlijk

Hey dames,

Bedankt voor jullie adviezen, ik ga het nog maar een keer aankaarten bij hem..

Ik houd jullie op de hoogte.

Groetjes van Angela..

Terug
Bovenaan