gemengde gevoelens en verdrietig

Hoi meiden,

Ik heb gisteren de zolder opgeruimd thuis en dan kom je al die babyspullen tegen en dan vraag je je af komen ze ooit nog achter dat schot vandaan. Ik heb alleen de box gepakt want die gaat naar mijn zwager en schoonzuster voor het kleintje uit Taiwan. en dat zijn nou juist de gemengde gevoelens ik weet ik heb er al een lopen en hun hebben nog niks maar toch ik had hem liever erachter vandaan gehaald voor mezelf. ik zie het nu ook even niet meer zitten ik heb mijn tweede kuur clomid gehad maar weet nu niet wat mijn cyclus is is hij nu wel 28 dagen of weer 35 dus ik weet niet goed wanneer ik moet testen of ik zwanger ben. heb afgelopen week een paar dagen flink pijn gehad ik mijn rechter borst en heb al een week last van een zeurende menstruatiepijn onder in mijn buik dus ik moet nog even afwachten maar het is wel frustrerend. zo ik ben het kwijt.

groetjes linda

Lekker he even een beetje mopperen op alles en niets.
Kan ik me goed voorstellen.
En wie weet is het nu wel raak. Zeurende pijn in onderbuik kunnen ook je banden zijn bij de zwangerschap!

Nog eventjes wachten en dan testen. Succes!

Caroline

Hee meissie kop op he!!! Ook voor jou gaat het goedkomen en misschien wel sneller dan je denkt want het klopt onderdaad dat die pijn onder in je buik op een zwangerschap kan duiden. (had ik ook) We moeten hoop houden hoor!

lfs inge

Hai Linda,

Wie weet is het dit keer wel goed nieuws! En zo niet probeer jullie het toch nog een keer. Geef de moed niet op hoor! Maar af en toe effe spuien doet ook wonderen hoor! Hahahah!!!!!!!!!!!!! Ik zal voor jullie duimen.

Groetjes Sabrina (Sab)

Terug
Bovenaan