Gemengde gevoelens...

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

zoals jullie wel weten zijn we vol in afwachting van ons 2e kindje.
Nu heb ik de laaste tijd helemaal niet zo'n leuke zwangerschap meer. Ik ben het echt beu!! En van mij mag hij komen.
Het slapen is een drama, en dan moet je overdag nog voor een dreumes van 18mnd zorgen die je erg aant uittesten is.

Nu kwam mijn ma hier vandaag om te poetsen, en omdat ik vannacht weer slecht heb geslapen door het gerommel in mn buik, heeft ze aangeboden Dylano gelijk mee te nemen, zodat ik bij kan tanken.
Ik heb dit gedaan, maar heb dus gemengde gevoelens erbij.

Ik weet dat ik het niet voor nix doe, maar voel mezelf terkortschieten tegenover Dylano.
Dit is de 2e x in 1wk dat hij uit logeren gaat. En dat ben ik helemaal niet gewend van mezelf. Vind het al moeilijk het huishouden uit handen te geven, laat staan mn kind!
Maar Dylano heeft ook nix aan een uitgeputte mama, die zit te wachten op de bevalling.
Maar goed... Dit is mijn gevoel dus gwn.
Is dit herkenbaar voor jullie??

Ik heb net eerst een potje zitten huilen en mijn man gebeld, en het heeft wel opgelucht eigenlijk

Mss gaan we vanavond nog wel ff naar mijn ma, omdat mijn man hem nu ook niet ziet vandaag.

Liefs Debby.

Hey Meis,

maak je niet al te druk, gooi het er even uit en je zal zien dat je je al wat meer opgelucht voelt!!

En voel je je niet schuldig...voor Dylano is het één groot feest om met Oma mee te gaan! Geniet jou nou alsjeblieft van je rust, je heb het zo nodig! Over een paar weken pak je lekker je ritme weer op en het zal voor Dylano ook nog wennen zijn!! Maar je stuurt hem niet met een vreemde mee he!! En hij zal er geen blijvende schade aan over houden!! Voor hem is het één groot feest, onthoudt dat maar!!

Sterkte meis....nog even volhouden!

Liefs
Angelique

Heey Debby,

Voel je vooral niet schuldig meid.
Ik herken je gevoelens helemaal.
Heb het zelf ook zo gevoeld toen ik de laatste weken zwanger was. Je hebt het gevoel niet meer te kunnen maar nog zoveel te willen.
geef je er een beetje aan over.
En toen Anne-Sophie opgehaald werd omdat ik ook uitgeput was voor de bevalling kon ik me goed houden totdat... ze de deur uit was. Ik heb heel hard/veel gehuild.
maar gooi het er maar uit. Als je helemaal vol emoties je bevalling in moet is het ook niet prettig. Je kan je dan maar beter leeg gehuild hebben.
en ik denk dat je wel weet dat Dylano in goede handen is.
Neem je rust nog even meid.
En ik hoop dat je het een beetje los kunt laten (ik weet hoe moeilijk dat is)
Als je nu je rust neemt heeft dylano straks weer veel meer aan je.

Sterkte ermee en alvast veel succes voor de bevalling.
Ik hoop de de 2e bij jou net zo makkelijk gaat als mijn tweede.

liefs Marianne  

De laatste loodjes zijn het zwaarst. Het is een dooddoener eerste klas, maar o zo waar!!

Toen ik zwanger was van Eline, ging de oudste ook vaak uit logeren. Ik trok het op het eind ook niet meer! En dat geeft ook allemaal niks. Wat idd, die kinderen vinden het 1 groot feest! Al zit jij nu met een schuldgevoel, wat eigenlijk nergens voor nodig is. Oma zorgt nu goed voor Dylano, en jij zorgt nu goed voor jezelf en de baby. En zo moet het ook!!

En dan ga je vanavond lekker met je man nog even bij de kleine kijken en knuffelen!!

Sterkte!!

Wauw!! In een korte tijd best wel wat reacties! Super hoor meiden!!

Ik word alleen erg emotioneel van jullie berichtjes, omdat het herkenbaar is voor jullie.
Jullie berichtjes doen me dus goed, laat dat ff duidelijk zijn.

Ik weet dat Dylano goed zit bij opa en oma, en dat het wel feest is voor hem als hij daar is. Dat is namelijk altijd zo, haha! En wacht maar als opa strax thuis is, dan wordt hij helemaal razend
Maar de zorg van je kind uit handen geven is niet makkelijk, helemaal niet als je er zelf niet om heb gevraagd.
Ik hoop dat de kleine niet lang meer laat wachten en dat we dan lekker van ons gezinnetje kunnen gaan genieten.

Liefs Debby.

Ben het geheel eens met de meiden...niet schuldig voelen en lekker op bed liggen met een kopje thee, boekje lezen of filmpje kijken...ff nergens aan denken en uitrusten...

GEWOON DOEN HE!!!!!

liefs Ilone

Hoi Debby,

Voel je niet schuldig hoor! Ik weet nu al dat als ik straks op mijn eindje loop ik heerlijk ga genieten van hulp die ik krijg.
Laat je maar lekker verwennen en Dylano heeft het toch goed bij je moeder!!

liefs Maris

Meisje toch.. Je doet het toch ook voor hem!!
Ik kan het me overigens ook wel voorstellen hoor, maar soms heb je het gewoon heel ff nodig om bij te tanken, en zeker in deze periode.
Gewoon lekker genieten, even bijslapen/rusten, en dan kan je morgen weer van je ventje genieten!!

Terug
Bovenaan