Gemengde gevoelens.

Eerst maal als je t ook leest mamajo gefeliciteerd.
Over t thema weer zwanger worden heb ik nog zo gemengde gevoelens.
Het lijkt me wel weer leuk om voor een tweede te gaan maar aan de andere kant ook weer niet.
Zit een beetje kwa mn gevoelens dr over op een weegschaaltje van jaaaaaa naar neeeeeeee van jaaaaaa naar neeeeeeee.
Vroeger ging ik ni echt de dagen uit rekenen wanneer mn vruchtbare dagen zijn maar sinds een tijdje toch wel,dan weet ik van nope nu liever geen sex,ook al slik al jaren de pil,het KAN ja toch eens mis gaan he...
Op tv komt ook wel eens van 1 didnt know i was pregnant,soms krijg ik de kriebels en denk dan van pfff wie weet komt t bij me ook voor,ja ik weet ik moet ni altijd zo denken maar ben helaas soms zo'n denker....
Onze kleine meid is bijna tien maanden oud.
De zwangerschap ging in t begin ni echt van leie dakje ivm nekplooimeting maar al met al hebben we een gezonde meid gekregen....
Soms denk ik van hoe zou de volgende zwangerschap gaan dan,want ik heb eigenlijk helemaal geen last gehad van erge misselijkheid enz enz,had wel belly lollies..
Het kan ook zijn dat ik met t thema weer zwanger worden een beetje zwart aan t kijken ben,maar zou dr een tweede komen dan toch ff wat later en dan wel voor bereid,bedoel dus gewoon weer stoppen met de pil en dr weer helemaal voor gaan.
Een tweede zou ik zeker wel willen,dat is t niet.
Liijkt me erg leuk...

Heb nog wat vergeten bij te schrijven..
Soms voel ik me ni lekker in mn vel,druk in buik enz,dan ga ik toch weer zwangerschaps test uitvoeren en ja,momenteel ben ik blij als ik dr maar een streepje op zie ipv twee,want ik weet eigenlijk niet hoe ik zou reageren asl dr eens twee streepjes zouden staan.
Want ja de pil kan eens ni helemaal zn werking voldoen he,onthou dat wel...Maarja ...

Terug
Bovenaan