gemengde gevoelens

A

Anoniem

Guest
Hey meiden

afgelopen dinsdag weer een teleurstelling gehad door bezoek te krijgen van de duivels. Ongi 2 dagen te 'vroeg'.. nu is me ongi bijna al weer over.. heb vanavond geen bloedverlies meer gehad.. (tot nu toe)
Ik ben er deze ronde erg kapot van en voel me ook de hele week al niet lekker.. ben woensdag ook ziek thuis gebleven. Ik weet gewoon niet meer waar ik mijn energie vandaan moet halen, ik ben zo verschrikkelijk moe.
Ik vind het een raar idee dat we al weer bijna aan de klus kunnen voor de aankomende ronde.. 10-01 is mijn volgende NOD.. het lijkt nog zover weg! Het voelt alsof we een ronde overslaan..

Liefs

Hey meid,

Niet weten waar je je energie vandaan moet halen ken ik maar al te goed. Het zal ook wel met het weer en de donkere dagen te maken hebben.
Bij mij helpt het altijd om lekker onder de douche te staan en daarna vroeg mijn bed in te duiken.

Probeer je te focussen op iets leuks dat komen gaat of plan wat leuks. Bij mij helpt dit ook altijd goed!

Hoop dat je je snel weer beter gaat voelen.

Dikke knuffel!

Daisy

Hoi renate,

Wat vervelend dat je je zo rot voelt meid! Kom op geef de moed niet op....... Ga lekker leuke dingen doen samen en voor je het weet is het 10 jan en heb je een positieve test in je handen ;-)

Lekker vroeg naar bed helpt misschien tegen de vermoeidheid maar heb er zelf idd ook last van zal het weer wel zijn idd.......

Groetjes

Hai Renate,

Het zal indd de tijd van het jaar wel zijn want ik hoor niet anders, dat mensen moe zijn, ik zelf ook! De donkere dagen en heel drukke tijd...... maar uiteraard speelt het 'zwanger willen worden' ook een rol. Je bent er toch mee bezig en de komst van de duivels werkt ook niet mee, elke ronde weer een teleurstelling! Helaas.....ik ken het gevoel maar al te goed (en helaas meerdere met mij)

Ga indd wat leuks doen met je man of vriendinnen om je gedachten te verzetten en verwen jezelf met iets leuks, vaak geeft dat ook wel weer een oppepper en probeer vol goede moed de aankomende ronde in te gaan! Is niet makkelijk hoor lieverd! Ik vind mijn nod (6 Jan) ook nog zo ver weg klinken.....bah! Duurde je cyclus maar 2 weken ofzo....

Hou je taai en je weet ons altijd te vinden voor een luisterend oor of een knuffel of beide :)

Liefs Lynn.

Bedankt voor de reacties meiden,

Doet me toch altijd weer even goed ook al kan ik er soms niks mee haha.

Liefs

Terug
Bovenaan