Gemiddeld?? + temperaturen

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik heb al een aantal keer deze site bekeken en fijn dat er zo'n forum is.
Ik heb een vraagje, wat is de gemiddelde tijd om zwanger te raken? Wij zijn nu 6 maanden bezig, maar helaas nog niet zwanger.
Ik heb ook wel eens gehoord over temperaturen, maar hoe moet dat? Kan dat met een termometer die je in je oor doet of moet het rectaal?

Ik hoop voor iedereen in dit forum dat jullie allemaal snel zwanger zullen worden.

Groetjes, Katinca

goed dat jij die vraag stelde, ik was er nl ook wel benieuwd naar.

ik hoorde wel dat je wel rond de zelfde tijden moet temperaturen. en naar aanleiding van de temp. kun je zien wanneer je je ei hebt gehad, en of de temp. dan nog hoger dan normaal blijft (dan is er kans op zwangerschap) of dat ie weer zakt naar de normale temp. dan ben je hoogstwaarschijnlijk niet zwanger. snap je het een beetje?

xx bren.

ja elke ochtend voordat je uit je bed stapt het liefst, de eerste dag van je ongi. elke dag zelfde tijd! succes

Bij onze eerste duurde het 8 of 9 maanden. Zit ondertussen alweer aan ronde 9. Ik heb ergens gelezen dat ze als het na 1 jaar proberen niet lukt, testen doen om te kijken of er een medische oorzaak is. Dus zal het niet vreemd zijn als je eronder bent.

Ik ben nu een jaar bezig na mijn miskraam. Zit nu in de tweede cyclus die ik bij hou d.m.v. temperauren. Iedere ochtend (dus ook als je vrij bent) meet je rectaal je temperatuur. Mijn arts raadde mij ook aan ervoor te zorgen dat je hiervoor nog niet hebt geplast. Is het zo dat je er vaak uit moet s'nachts ( als je er al een hebt lopen ) dan meet je je temperatuur als je weer een uurtje of 2 minimaal ligt. Inderdaad kun je na een jaar naar je huisarts en die helpt je of je wordt door ververwezen naar het ziekenhuis. daar wordt meestal naar een temperatuurlijst gevraagd. Succes,XXX

Terug
Bovenaan