gemiddelde tijd om zwanger te worden?

A

Anoniem

Guest
Ik ben nieuw op dit forum; heb een beetje rondgezocht, maar misschien weet iemand van jullie het. Wat is een beetje gemiddeld om zwanger te worden....1 jaar? zit nu op 9 maanden, maar het wil nog niet echt lukken

Hoi,

Volgens mijn HA en mijn gyn duurt het gemiddeld tussen 6 maanden en een jaar. Klopte bij onze eerste poging aardig. Na 11 maanden was het raak. Dit liep helaas fout, en daarna duurde het weer 4 maanden. Ik kreeg een prachtige zoon. Deze keer had ik me ingesteld op een lange periode, en toen was het na 3 rondes raak! Helaas ging het ook die keer mis, en nu zitten we alweer in ronde 4. Vlgs de HA gaan ze pas verder kijken als je bijna een jaar bezig bent.   Bij de eerste keer zei de HA tegen mij: Als het volgende maand nog niet raak is, kom dan maar terug. Dus toen ze dit keer mijn spiraal eruit haalden vroeg ik wanneer ik me moest melden als het niet leek te lukken. Weer hetzelfde antwoord. Kom na een maand of 11 maar eens terug.

Het is een heel verhaal geworden, maar ik hoop dat je er wat aan hebt.

Groetjes, Kat

Dank je wel voor je reactie!!!! ik hoop voor je (voor iedereen trouwens) dat het snel (weer) lukt en dat het allemaal goed zal gaan.

Terug
Bovenaan