Gemiddelde tijd voor een 2e

A

Anoniem

Guest
Hallo,

wij zijn al eventjes bezig voor een 2e kindje, maar tot nog toe nog geen resultaat. Ik weet dat je voor een 1e na gemiddeld een jaar bij de dokter terecht kan, maar geldt die tijd ook voor een 2e? Of kan/mag je dan sneller terecht?
Hoe lang duurt een 2e gemiddeld? Weet iemand dat?

Groetjes en succes allemaal!

Ellis

Ik denk dat je gewoon je gevoel moet volgen, als jij vindt dat het te lang duurt voor jullie gevoel zou ik zeggen gewoon gaan. Ik heb zelf over de eerste 2 en een hlf jaar gedaan en ben nu na 3 maanden proberen zwanger van de tweede.
Ik wens je in ieder geval veel succes met je beslissing en hoop voor je dat je de huisarts niet nodig hebt.
Succes
Groetjes

Ik denk dat je er gewoon weer een jaar voor moet uittrekken. Want het zegt allemaal niks. Vrienden van ons waren bij de 1e in de eerste ronde al zwanger en bij de 2e pas in rond 14.... bij de tweede hebben ze het eerste halfjaar niet getimed, dat moet ik er wel bij zeggen.

Neem de tijd en gun het ook even een paar maanden! Je wilt het graag maar een bezoekje aan de dokter voordat je een jaar geprobeerd hebt, zal in de meeste gevallen geen doorverwijzing opleveren.

Terug
Bovenaan