Gemis

Zoals de meeste weten woon ik in Spanje....
en naast dat ik de Hema heeeeel erg mis, heb ik ook momenten dat ik mijn familie errug mis..

en zo moment heb ik nu! pffff en dan zou je zeggen dat spring in een vliegtuig en vlieg je naar NL....was het maar so simpel...zeker in augustus zijn de prijzen echt heel hoog en financieel redden we het wel maar we hebben het niet zo breed dat ik even naar NL kan vliegen...dus zit er nu even een klein beetje doorheen...maar komt wel weer goed....

de eerste volgende keer dat mijn ouders en broers en zussen komen is begin okt voor de doop van Noa...

Hoi Nicole,
Ik herken dit heel goed, ik zit dan wel 900km dichterbij, maar ik ben toch nog 120km/uur en 15min aan het rijden, in het begin reed ik Elke week naar huis, maar nu hebben we 4 kids en is het iets vermoeiender,,whaha
Mijn zus heeft nu ook een kleintje, die loopt met de kinderwagen naar mn ouders, mijn broer en de rest woont ook allemaal binnen 15km! Voel me soms zo ´ver` weg als ik naar huis bel en iedereen op de achtergrond hoor.
Ben blij dat ik de Hema heb en dat is geen grapje ;-)
Maar we kunnen wel een keer van huis ruilen, ben wel toe aan vakantie,,hihi

Fijn dat je alweer een datum hebt om naar uit te kijken ;-)

Ja dat is zeker niet altijd makkelijk!
En dan kunnen ze allemaal heel makkelijk roepen er is toch skype, hyves, facebook telefoon enz tja dat is zo maar dat lijflijke dat bij elkaar in de buurt zijn dat is zo fijn en ff met noa in de wagen naar jullie thuis lopen moeilijk hoor.
Maar kop op je hebt een datum om naar uit te kijken bel ff wat vaker met thuis knuffel je kleine meisje en je mannetje komt goed!!!

liefs louise

dank jullie wel!
ik heb het gister ook met mijn vriend erover gehad...en die begrijp me gelukkig heel goed omdat we eerst in NL gewoond hebben.
en ik ga samen noa 1-4sept naar NL.....dat heeft hij geregeld :)

Voel me gelijk een stuk beter!

kan het me heel goed voorstellen!! Heb een nichtje die in Portugal woonde en die had het zelfde probleem!! Je mist je fam inderdaad extra als je een kleine hebt, je kunt gewoon niet ff snel naar ze toe!! Ik woon zelf 1,5 uur rijden van mijn ouders en zussen en de rest van de fam vandaan en mis het inderdaad ook heel erg om niet ff langs te kunnen!! Nu heb ik hele fijne schoonouders een 2e moeder voor me maar toch!! Soms wou ik dat ik dichter bij ze woonde!!

Fijn dat je snel weer naar nederland gaat.

Groetjes Anne

wat lief zeg van je vrien dat je snel naar ned kan, ken het wel hoor had het gevoel met mijn vader die in colombia woonde, heeft helaas zijn kleindochters en ons nw mannetje nooit in levende lijve kunnen zien. gelukkig kun je af en toe op en neer vliegen en jouw fam naar jou toe. mag ik vragen waaron je nu in spanje woont?

Terug
Bovenaan