<p>Hoi meiden, omdat jullie het begrijpen:</p><p>Ik heb 27 juli een curretage gehad, tot 1 week, 3 augustus minimaal bloed verloren.</p><p>Na vier weken en vier dagen ben ik op 29 augustus weer ongesteld geworden. En flink ook! Ik heb ruim 5-6 dagen bloedverlies gehad.</p><p>Afgelopen woensdag, zou ik volgens 'Mijn kalender-app' mijn eisprong moeten hebben. Omdat ik twijfelde, heb ik een ovulatie test gedaan, die is negatief, dus die gaf geen eisprong aan. Een dag erna, dus de donderdag ook niet.</p><p>Ik ben gelijk angstig dat het niet oke is. Dat ik geen eisprong ga krijgen, complicaties van de curretage onderga, het allemaal niet wil lukken etc etc. Ik ben bij mijn eerste direct zwanger geworden en van de tweede die dus een curretage werd ook... </p><p>Zou het kunnen dat mijn eisprong al is geweest, of deze nog gaat komen? Heeft hier iemand ervaring mee? </p><p>Voorheen voelde ik aan mijn buik dat mijn eisprong er was en merkte ik dit ook aan mijn cervixslijm, tot heden merk ik niks.. Ik baal zo, omdat de wil en het verlangen nu alleen maar groter wordt...</p><p>Bedankt alvast! X</p><p> </p>