Gemiste eisprong of verlaat?

<p>Hoi meiden, omdat jullie het begrijpen:</p><p>Ik heb 27 juli een curretage gehad, tot 1 week, 3 augustus minimaal bloed verloren.</p><p>Na vier weken en vier dagen ben ik op 29 augustus weer ongesteld geworden. En flink ook! Ik heb ruim 5-6 dagen bloedverlies gehad.</p><p>Afgelopen woensdag, zou ik volgens 'Mijn kalender-app' mijn eisprong moeten hebben. Omdat ik twijfelde, heb ik een ovulatie test gedaan, die is negatief, dus die gaf geen eisprong aan. Een dag erna, dus de donderdag ook niet.</p><p>Ik ben gelijk angstig dat het niet oke is. Dat ik geen eisprong ga krijgen, complicaties van de curretage onderga, het allemaal niet wil lukken etc etc. Ik ben bij mijn eerste direct zwanger geworden en van de tweede die dus een curretage werd ook... </p><p>Zou het kunnen dat mijn eisprong al is geweest, of deze nog gaat komen? Heeft hier iemand ervaring mee?  </p><p>Voorheen voelde ik aan mijn buik dat mijn eisprong er was en merkte ik dit ook aan mijn cervixslijm, tot heden merk ik niks.. Ik baal zo, omdat de wil en het verlangen nu alleen maar groter wordt...</p><p>Bedankt alvast! X</p><p> </p>
 
Mijn ervaring met ovulatie testen is ook niet goed. Ik ben toen zelf gaan testen. Als je je afscheiding tussen je vingers neemt en er een draadje ontstaat als je je duim en vinger uit elkaar beweegt ben je vruchtbaar. Na je eisprong merk je meteen dan er geen draadjes ontstaan. 
Sorry het klinkt misschien vies maar als je op internet zoekt vind je deze instructie ook. Bij mij werkte dit super, twee keer binnen 3 maanden zwanger geworden. 
 
Hallo allemaal,
 
ik lees even mee met jullie, heb zelf ook een vraag, ik test met de ovulatie testen van cb de paarse, ik heb op dag 10,11,12,13,14,15 een knipperende smiley en nu heb ik vanmorgen weer gestrest en nu had ik gewoon een rondje, heb ik mijn eisprong gemist?? Of is ie niet geweest, ik had wel veel slijm gister en heb een dag zeurende pijn in mijn onderbuik gehad, hebben meer mensen deze ervaring?? 
 
 
Test kan te laat geweest zijn. Ik vond zelf temperaturen goed werken. Er wordt altijd gezegd dat dat heel precies moet, zelfde tijd en nog in bed. Maar omdat ik bijna altijd 's nachts moet plassen, ging ik gewoon dan testen in de badkamer (wil mijn vriend niet met dat gepiep wakker maken). Ik kon echt wel herkennen of eisprong al geweest was, of wanneer ik ongesteld ging worden. En in dit geval dus ook veel handiger dan die testen, want ik temperatuurde nadat ik wist wat bij mij hoog en laag was eigenlijk alleen zo nu en dan om dat soort dingen te weten. Terwijl je die ovulatie test op tijd moet doen. 
 
Hoi @Gebruiker10090630,
Ook dus geen goede ervaring mee? Ik herken het van de vorige keren en elke cyclus inderdaad van mijn baarmoederslijmvlies. Precies zoals je zegt: het lijkt wel zo'n slijmhandje van vroeger die je kon gooien en het dan blijft plakken, hahaha! Vandaag voelde ik steken rechts onder en een lagere rugpijn, en dus ook meer wit/draderig slijmverlies. Echter wederom een negatieve ovulatietest. Ach, misschien toch meer op eigen gevoel en lichaam vertrouwden :) 
 
Hi @Gebruiker10088033,
Die ovulatietesten ken ik helaas niet dus daar durf ik eigenlijk niks over te zeggen... Hopelijk heeft iemand anders daar ervaring mee :)
 
 
Hey @Pooh-beer,
Misschien ben ik inderdaad te laat, toevallig alleen een test gedaan om te zien of het overeen zou komen met de kalender app zeg maar. De dagen daarvoor wel goed ons best gedaan, dus wie weet.
Ik probeer het allemaal maar te laten relativeren en het maar even af te wachten, hoe moeiljk het ook is, hier heb je geen controle over. 
Echter zie ik het (nog) niet zo zitten om te gaan temperaturen, het lijkt mij een 'gedoe' en met mijn wisseldiensten wat onrustig. En gewoonweg: ik heb er geen ervaring mee, maar wie weet is het wel heel makkelijk, ik kan het altijd even in mijn achterhoofd houden. Dank je!
 
 
Terug
Bovenaan