Aangezien we het onderwerp sex al gehad hebben, hier een zeer genant probleem. Op de een of andere manier is het zeer pijnlijk. Kon er echt niet van genieten en hoopte dat het wel over zo gaan. Het wordt wel iets minder maar is nog steeds pijnlijk. Dacht dat het aan mij lag (anstig ofzo) maar toen ik bij de huisarts was en ik vroeg of ik geen nacontrole moest hebben (hadden ze in het ziekenhuis dus al moeten doen) vroeg hij of ik ergens nog last van had. Nou schaambeentje doet nog flink pijn en toch mijn genante probleem voorgelegd. Hij wilde er even naar kijken. Wat blijkt,
ik ben verkeerd gehecht. En dat terwijl ik een klein scheurtje had in alleen de huid en 4 hechtingen kreeg. Nu wil ik zelf even afwachten of het nog een beetje bijtrekt, maar anders moet ik ingeknipt en opnieuw gehecht worden.
ik ben verkeerd gehecht. En dat terwijl ik een klein scheurtje had in alleen de huid en 4 hechtingen kreeg. Nu wil ik zelf even afwachten of het nog een beetje bijtrekt, maar anders moet ik ingeknipt en opnieuw gehecht worden.