genant probleempje

Aangezien we het onderwerp sex al gehad hebben, hier een zeer genant probleem. Op de een of andere manier is het zeer pijnlijk. Kon er echt niet van genieten en hoopte dat het wel over zo gaan. Het wordt wel iets minder maar is nog steeds pijnlijk. Dacht dat het aan mij lag (anstig ofzo) maar toen ik bij de huisarts was en ik vroeg of ik geen nacontrole moest hebben (hadden ze in het ziekenhuis dus al moeten doen) vroeg hij of ik ergens nog last van had. Nou schaambeentje doet nog flink pijn en toch mijn genante probleem voorgelegd. Hij wilde er even naar kijken. Wat blijkt,
ik ben verkeerd gehecht. En dat terwijl ik een klein scheurtje had in alleen de huid en 4 hechtingen kreeg. Nu wil ik zelf even afwachten of het nog een beetje bijtrekt, maar anders moet ik ingeknipt en opnieuw gehecht worden.

Oo jakkie wat vervelend! Ik herken t ook wel een beetje wat pijn! Ik zag en voelde ook wat zitten daar beneden! Ik dacht eerst aan een aambei maar nee ti's een soort uitstulpingkje een fluppertje! Naar !!! Nu word hij volgende week even weggehaald zodat ik er geen last meer van heb! Komt ws ook door t hechten! Fijn!!! Alsof we met zijn allen nog niet genoeg met de billen hebben bloot gelegen!

Succes supertje!!

Pfffft, vervelend voor jou uiteraard, maar ben wel een beetje opgelucht dat ik niet de enige ben. Maar moet jij naar het ziekenhuis en doen ze het dan onder narcose? Bij mij wil de huisarts het zelf even doen met een verdoving. Maar weet niet of ik dat wel wil. (hoop nog steeds dat het wel over gaat)

Jij in ieder geval heeeeeel veeel succes en sterkte volgende week.

Ja heel vervelend maar ja ti's niet anders! De huisarts haalt t gewoon zelf weg! Als t goed is snijdt ze t weg en misschien met een klein hectingkje of ze brand t dicht! Brrrr jakkie kep er zo geen zin in! Gewoon met een verdoving dus!!

inderdaad echt vervelend!
Een vriendin van mij moest ook weer opnieuw opengeknipt worden en opnieuw gehecht bijna 10 maanden na de bevalling omdat ze er niet mee naar de ha durfde.
Goed dat jullie al ze snel gegaan zijn!

Sterkte meiden!!

Terug
Bovenaan