genant vraagje

hoi meiden,

Een vraagje.... ik heb de laatste 3 dagen echt last van ontzettend dikke en opgezwollen schaamlippen, ze lijken wel 4x zo dik als normaal zeg maar.
De hele boel van onderen is opgezet zeg maar.
Ik heb er verder geen klachten aan zoals pijn ofzo maar je voelt ze de hele dag zitten en als ik op een stoel zit voel je wel dat de onderkant opgezwollen is.

Herkent iemand van jullie dit?

Liefs Marina

Ja, erg herkenbaar, ziet er bij mij ook niet alleen opgezwollen, maar ook hobbelig uit. ( lekker onderwerp). Het voelt nu id inderdaad niet prettig, maar maak me vooral zorgen of het na de bevalling weer normaal recht/strak trekt.
Anders maar gaan sparen voor een correctie.

Hoi,
Ja ik herken het helaas, ik heb deze zwangerschap veel last van spataders en die zitten dus ook daar ;-(( Ik loop al maanden zo rond,,hhaha, ik vind het zelf heel erg, want ik vond het altijd wel mooi daar, voelt nu niet echt vrouwelijk, maar volgens de gyn trekt het op die plaats goed weg als de druk eraf is!
Kan dus goed zijn dat door de druk jou aders daar flink gezwollen zijn..
Ik heb er ook geen pijn aan alleen als ik in de avond naar de wc moet kan ik niet langer zitten dan een paar minuten.. op de bank ofzo is geen probleem.
Vind het zelf ook echt genant, maar ik ga er maar vanuit dat de gyn weet waar hij het over heeft!!
Liefs

Inderdaad spataderen.. Ik heb ze alleen daar (als je de aambeien niet meerekent!) en in 1 schaamlip. Hoop dat het weer wegtrekt. Schijnt vaak voor te komen, helemaal als je al een keer eerder bevallen bent.

Ik denk dat iedereen dat heeft allemaal wat beter doorbloed hè..

Ik merk het vooral als ik bijvoorbeeld op het randje van het bad ga zitten of iets anders hard en smal..

Terug
Bovenaan