Hi!Ik doe ook nog mee aan t het onderzoek maar ik weet niet of ik het een 2e x bv zou doen. Het is zeker voor een goed iets en het is super leuk om al die extra echo s te krijgen. Echter hebben wij alleen een mindere ervaring. De 7 weken was leuk, kloppend hartje weinig verder te zien. De 9 weken was het 20 min leuk tot er in eens gezegd werd dat ze wat raars zagen. Het nadeel is wat mijn vk ook aangaf het is alleen voor het onderzoek en ze kunnen met zoveel weken niets zeggen als ze wat raars zien omdat veel dingen nog verdwijnen. Maar dit betekende voor ons dus veel stres. Het kindje bleek iets afwijkends te hebben maar wat konden ze niet zeggen, we moesten dit met de vk bespreken en afwachten. Gelukkig bleek dit loos alarm maar wel 3 weken in onzekerheid. Met de termijn echo konden ze pas alles een beetje goed controleren. Hierdoor vond ik elke echo nog steeds super spannend. We krijgen nog wel de 30’weken maar het is nu al zovaak gecheckt dat de stress nu wel wat minder is. Het idee veel echo s vond ik fantastisch, maar kan dus ook zijn nadelen hebben.