Genieten van kleine dingen..

A

Anoniem

Guest

Hoi mama's,

Buiten het feit om dat ik enorm geniet van het moeder zijn, zijn er nog zoveel dingetjes die mij een smile op mijn gezicht bezorgen..

Hier in de tuin zitten twee koolmeesjes in het vogelhuis  met een nestje jonge. Om de buurt gaat moedermees en vadermees op zoek naar iets lekkers. Zodra ze terug komen hoor ik zelfs hier in de huiskamer het getjilp van als die kleine meesjes!! Het klinkt zo heerlijk vrolijk en kan er echt van genieten..

Zijn er buiten jullie ouderschap om ook van die kleine dingetjes waar je erg van kunt genieten? (en roep nou niet allemaal chocolade hahaha)

Gooi het in de groep!!

Esmé vm Kay

bij ons is de schutting overwoekerd met passiebloem
en als de zon daar op schijnt dan gaan alle knoppen open
en zie je een zee van bloemen vindt het zo 'n mooi gezicht
en achter die passiebloem hangen voederhuisjes aan de
schutting die zie je nu dus niet en daar maken merels
dankbaar gebruik van en zo hebben wij vanaf maart tot ver in
juni jonge merels in de tuin schitterend en   's winters leggen
wij voer in de huisjes en zien we ook allerlei gevogelte
prachtig toch..

groetjes
Bianca mv Lorenzo

Van de kinderen uit mijn groep 4/5, hartverwarmend zijn ze. Echte dotjes, en dat ze weleens het bloed onder mijn nagels halen of ik ze achter behang wil plakken zijn maar momentjes. Ik heb heerlijk werk..... dus dat is genieten want een kinderglimlach doet je groeien...

Zucht.....

en natuurlijk iemand ongevraagd helpen op het goede moment...
zo hebben we een vriend dit weekend opgevangen en gaf een goed gevoel

groetjes Renske

Ik geniet eigenlijk van alles, zelfs poepluiers. Hahaha. Nee, een zelfgemaakte tekening van m'n nichtje (ze kan net haar eigen naam schrijven achterstevoren),  "m'n" kinderen op de psz, de hond, en zo kan ik nog wel uuuuuuuren door gaan. Onze merels zijn trouwens net gevlogen, maar komen nog geregelt teurg. Leuk hoor.

Liefs,
Nelly.

Als ik op m'n werk een oud vrouwtje na een CVA eindelijk weer aan het lopen krijg en zij staat zelf met tranen in de ogen, ja, dan kan ik ook natte oogjes krijgen! Of andere klachten verhelpen, sommige mensen zijn zó heerlijk dankbaar! Of een oud mannetje wat om niks meer wat geeft (behalve zijn gezin dan) maar wel altijd vraagt wanneer ik weer kom op huisbezoek... verteld zijn vrouw  soms met tranen in haar ogen... (hij ligt nu ook op sterven)

Terug
Bovenaan