Genieten!

Hallo allemaal,

Van de week krijgen we weer heerlijk weer! Vandaag mogen we er al van genieten! En dat ga ik ook op en top doen. De tuin aan kant gemaakt, de BBQ staat klaar. Vanavond komen de buren eten. Ze zijn afgelopen maandag in stilte getrouwd. Ze zijn namelijk al 26 weken zwanger, en vonden het erkennen van het kind zo'n gedoe. Daarom gauw het gemeentehuis in en trouwen. Zo vieren we het als buren ook een beetje.
Moet wel vanavond en woensdagavond nog even werken. ( zit in de zorg, werk van 20.30 tot 23.30 uur)
Morgen zijn mijn oppaskindjes er ook weer, en als het zo lekker blijft zitten we de hele dag buiten. Wat heb ik toch een heerlijk leven!

Allemaal een fijne zondag!

Groetjes, Kat

TOPPIE!!! Zulke berichten mogen van mij vaker!!
Ik hoop dat je echt lekker gaat genieten en bewaar je ook een beetje voor mij? Mmmm ben gek op bbq-en. Wij wonen op een camping dus doen dit toch wel 2x per week hoor hihi en het verveelt noooooit!!!

Heerlijk!!
Veel plezier!!!

groetjes Costa

Heerlijk dat weer!!!

Ik ben deze dagen ook veel buiten te vinden en kan echt genieten van die lange warme dagen.
Moest alleen wel vannacht ff de dekens van me afslaan want het was toch behoorlijk warm nog maar wat kan je lekker loom worden en dan genieten van het luieren.
We verdienen wat lekker weer.

Geniet ze !!!.

Corina

Terug
Bovenaan