Genieten...

A

Anoniem

Guest
Weten jullie wat voor mij geluk is?

Lukas die aan het eind van een lange dag werken, spontaan bij je komt zitten om de bank (gebeurt zelden) en zelfs tegen je aan komt liggen (is nog nooit gebeurd).

Ik zat met tranen in mijn ogen en heb me echt nog nooit zo gelukkig gevoeld. Wat kleine dingen al niet te weeg kunnen brengen.

Annemieke

wat lief zeg.....Yoëll deed dat deze week ook voor het eerst....smelt smelt smelt....en hier ook mama met tranen in de ogen hoor.....

geniet ervan...die momentjes zijn er zelden

liefs denise

Heerlijk he! Ivar heeft ook geen zitvlees, dus als ie dan eens bij me zit, kan ik wel in hem wegkruipen!

Liefs Jenneke

Idd Annemieke,das echt genieten.Ons Tess komt regelmatig zo lekker tegen me aan liggen en dan vergeet je de hele wereld om je heen.
Lekker van genieten hoor meid!
Liefs Kitty en Tess

aaaaaahhhh.... wat lief...................da's genieten............
Met twee knuffelkonten thuis weet ik dat ik super verwend ben, hier wordt wat afgekroeld.
Liefs Renske

Thomas is verliefd op papa... En ik heb het heel lang moeten doen met een bite, of een krabbel of een hengst tegen mijn kop als ik om een kusje vroeg. Echt, ik heb er wat om zitten janken hoor! Maar sinds deze week krijg ik ook weer een verdwaald kusje, met dat kusje gaat er een heleboel extra liefde stromen, serieus! Ook als hij ( denkt ) dat ie pijn heeft zeg ik altijd op een gekke manier: Heb je pijn kom dan maar bij mama, heb je geen pijn blijf dan maar spelen! En nu laat ie zich dan tegen me aanvallen als ik dat zeg, moet ie lachen en legt z'n hoofd tegen me aan... Voor een luttele seconde....
Meiden wat hou ik van mijn jochie...

-X- marieke

Terug
Bovenaan