genieten!!!

Hey meiden,

Wij zijn een lang weekend weg geweest, heerlijk de sneeuw in, alsof we hier geen sneeuw hadden, haha!

Voor dat ik een relatie had met m'n man, ging ik ook op wintersport, daarna niet meer, maar daar gaf ik niks om. Dit weekend weer 2 dagen mogen skien, echt super!!! Mijn man heeft het ook mogen ervaren en zelfs hij vond het super!

We zaten in een centerparcs en onze kleine man was bij opa en oma en heeft wel 5 keer gezwomen, heerlijk vond hij dat. Zo'n zwemvest om en dan op z'n handjes dobberend door het bad. Hij ging heerlijk z'n eigen gang.

Dan valt pas op hoe verschillend kindjes zijn en hoe ouders met hun kinderen om gaan. Onze uk wachte keurig z'n beurt af bij de glijbaan, maar soms bleef een kindje te lang zitten. Zo ook een keer een meisje, dus hij gaf haar een klopje op het hoofd, zo van toe maar. Haar vader gaf comentaar aan mijn zoontje, dus dat was al een beetje schrikken voor hem, maar hij bleef rustig staan. Toen zij er af was en onze uk volgde duwde dat meisje hem om!!!

Belachelijk en daar reageerde die vader vervolgens niet op, dus hij kwam huilend naar papa toe, hij snapte er helemaal niks van! 2 Tellen later dobberde hij alweer tevreden op z'n buik door het water, wat heerlijk mannetje is het toch!

Vanmorgen mocht meneer voor het eerst naar de psz, dus op de slee heen. Hij ging direct spelen, dus voor beide een fijn gevoel bij het weg gaan. Straks ga ik meneer weer ophalen, wat worden ze groot..............................................

Liefs Lientje

Wat fijn dat jullie zo'n lekker weekend hebben gehad.
Erg he hoe andere ouders soms kunnen zijn. Ik maakte het vaak mee in de zandbak in het Vondelpark met mijn oppaskindjes. Als een ander kindje iets afpakte zeiden de ouders vaak niks, terwijl ze er met hun neus bovenop zaten..... dat kwam iedere dag meerdere keren voor.... om moe van te worden....
Spannend hoor zo'n eerste keer op de peuterspeelzaal. Ben benieuwd hoe hij reageerd als je hem straks ophaalt.

Liefs Trudi

Hoi,
Wat fijn dat jullie genoten hebben, waren jullie ook wel aan toe he!!
Ik denk dat het meer iets zegt over de vader van dat meisje, hun kinderen zijn schatten en mogen alles, heb ik zo'n hekel aan, als mijn kinderen zoiets doen (doen ze uiteindelijk allemaal eens) dan zeg ik er zeker wat van, dat is de enige manier om het ze te leren, maar fijn dat je kleine het daarna al meteen weer vergeten was!
1e x psz, wat spannend, fijn dat hij meteen met plezier daar bleef en straks weer lekker ophalen, ook weer fijn toch,, hier duurd dat nog wel even (1sept) dan gaat hij samen met de middelste naar de zelfde school, die verheugd zich er al echt op, vorige week moest ik met de madame praten en heeft de jongste dus een half uur met de kinderen meegespeeld, hij wilde niet met mij mee terug,,haha
Maar wat worden ze groot idd, geniet er maar van.

Liefs MJ

ow heerlijk zo`n weekend weg.
wat fijn is dat je zoontje zo goed reageerde op de 1e keer psz.
Quinten mag begin maart voor de 1e keer maar ik hoop dat hij begin april kan.
ben begin maart uitgerekend van de 2e.
maar dat kan vast wel in overleg met de leidster.

liefs lenie

Terug
Bovenaan