Hallo allemaal!
Vorige week dinsdag hebben wij de combinatietest gehad.
Echscopiste was niet echt een vrouw van veel woorden helaas. Ik moest m'n mond dicht houden want anders kon ze geen goede nekplooimeting doen. Ok, begrijpelijk!
Maar m'n man ging m'n moeder halen (ze stond in de file) en precies op dat moment ging ons kindje zwaaien! Maar ik mocht niets zeggen! En ook niet dat de echoscopiste iets leuks zegt...
In ieder geval, de echoscopiste heeft alles gezien, wij konden het niet helemaal volgen helaas..
Na de nekplooimeting ging ons kindje wel bewegen, alsof die wist dat ie tijdens de meting stil moest liggen!
Na de echo is er bloed afgenomen.
Een week later zou de verloskundige de uitslag binnen hebben.
Vanuit Jamaica (jaja.. Huwelijksreis hebbben we gebeld en de kans is 1:5000!
Het is dat er geen 1:10.000 bestaat want we zaten helemaal goed!
Tuurlijk begon ik te huilen van blijdschap maar nu kunnen we echt gaan genieten!! Heerlijk!!
Heeft een van jullie een combitest gedaan en al een uitslag binnen?
Vorige week dinsdag hebben wij de combinatietest gehad.
Echscopiste was niet echt een vrouw van veel woorden helaas. Ik moest m'n mond dicht houden want anders kon ze geen goede nekplooimeting doen. Ok, begrijpelijk!
Maar m'n man ging m'n moeder halen (ze stond in de file) en precies op dat moment ging ons kindje zwaaien! Maar ik mocht niets zeggen! En ook niet dat de echoscopiste iets leuks zegt...
In ieder geval, de echoscopiste heeft alles gezien, wij konden het niet helemaal volgen helaas..
Na de nekplooimeting ging ons kindje wel bewegen, alsof die wist dat ie tijdens de meting stil moest liggen!
Na de echo is er bloed afgenomen.
Een week later zou de verloskundige de uitslag binnen hebben.
Vanuit Jamaica (jaja.. Huwelijksreis hebbben we gebeld en de kans is 1:5000!
Het is dat er geen 1:10.000 bestaat want we zaten helemaal goed!
Tuurlijk begon ik te huilen van blijdschap maar nu kunnen we echt gaan genieten!! Heerlijk!!
Heeft een van jullie een combitest gedaan en al een uitslag binnen?