Genieten!!

Het is 2:30 uur en ik word wakker. Ik hoor smakgeluidjes uit de wieg. Ik doe een lichtje aan en zie dat Lotte wakker is. Ik haal haar uit de wieg en samen gaan we naar beneden waar ik een lamp aan zet. Ik maak een flesje klaar en we kruipen op de bank onder een fleece deken, lekker warm. Lotte drinkt tevreden haar flesje leeg in stilte en ik kijk naar haar, geen peuter en kleuter om ons heen, alleen wij tweetjes. Na de fles houd ik haar rechtop tegen me aan, ze laat een boertje, zal ik haar gelijk terug naar boven brengen? Nee, we kroelen nog lekker een kwartiertje op de bank met z'n tweetjes, dit is echt helemaal ons moment van de dag en ik geniet er met volle teugen van!

oh heerlijk he!! niemand die je stoort.
ik heb hetzelfde, alleen geef ik bv dus blijf ik lekker boven. na het voeden nog even lekker snoezelen zonder dat Jade jalours word.

Ook heerlijk he! Ook ik blijf boven hoor. Manlief haalt beneden de fles en ik blijf lekker in bed :)
Maar wat heerlijk. Hij valt gelijk weer in slaap en wij kunnen heerlijk ongestoord knuffelen.
Geniet ervan!

Terug
Bovenaan