Genieten...

Hallo dames! We zijn alweer juli, dat betekent voor voor ons dat we volgende maand aan de beurt zijn! Zelf moet ik nog 6,5 week wachten, anderen misschien iets korter :)
Langzaam aan begint het echt besef te komen dat we straks papa en mama worden.. Zo'n speciaal gevoel wat bijna niet te verwoorden is! Onze kleine schat is zo ontzettend welkom en hoort er al zo bij, we kunnen niet wachten om hem/haar in onze armen te sluiten!
Ik geniet enorm van mijn zwangerschap! Ik voel me op en top en ben ontzettend trots op mijn mooie buik! Die zal ik straks zeker gaan missen, evenals het getrappel, het gedraai en het het voetballen met mijn blaas... (dat laatste wel wat minder hoor!)
Ik geniet elke dag bewust van het feit dat ik ons kindje mag dragen en dat het aan ons in toevertrouwd.. De laatste loodjes zullen straks zwaarder worden, maar dat heb ik er zeker voor over!
Geniet van de laatste weekjes dames! Het gaat zo ontzetten snel... Ben heel benieuwd wie de eerste augustusbaby op de wereld mag zetten van dit forum!
 
Oh du selige ;) Fijn voor je dat het zo goed gaat en dat je echt kan genieten!!'t is je gegund.Ik ben ook benieuwd wie er t eerst zal zijn.
Gek idee he, dat je nu nog n bolle buik hebt en straks gewoon met zn 3en bent...Geniet ze meid, is inderdaad een bijzondere tijd!!!

Liefs Gerrie
 
Ik herken je gevoel helemaal FA1985! Ik geniet ook enorm en heb er zo'n ongelooflijk zin in dat de kleine er is! Ik kan bijna al emotioneel worden als de kleine keihard schopt en ik echt een voetje onder mijn handen voel! Zo bijzonder! Ben erg benieuwd hoe hij/zij er uit ziet enzo...heerlijk!
 
Ik merk ook dat ik, ondanks dat het zwaarder wordt met de enkeltjes, blaas, ontlasting etc ik relaxer wordt en steeds meer geniet! ik heb ook het voordeel dat ik nog 2 weken werk en alles al bijna ' af' heb, dus brengt ook rust met zich mee. Ik weet dat ik niet de eerste ben van augustus ( 25e) maar hoop wel dat het een augustus kind wordt, lekker zomers! Maar ben wel benieuwd! denk dat de eerste ingeschrevende al in julli zal bevallen dus hou de site in de gaten!! :)
 
jah ik kan niet wachten tot ie er is,ik kan helaas door alle stress van mn bloeddruk niet genieten maar oow wat zal ik het getrappel missen straks als ie geboren is......is toch een speciaal gevoel en helaas weet ik zeker dat dit echt de laatste is.........dus zal het ook nooit meer meemaken....... maar ja straks dus ook dubbel genieten als het geboren is..........alles heeft zn leuke ne minder leuke kanten...
 
Terug
Bovenaan