Genieten!!!

Zijn jullie ook zo verliefd op je kleine baby?! Oh, ik vind het echt geweldig om weer zo'n kleine baby te hebben en ik geniet er echt wel dubbel van omdat dit toch echt de laatste is. Hij wordt ook alweer 'groot'. Is al 7 weken en begrijpen. Lachen bv. geweldig als hij dat doet.
Elkaar leren kennen, zoeken naar 'wat bedoel je nou' het hoort er allemaal bij en is niet altijd even makkelijk. We zijn er sinds een paar nachtjes achter dat Riley bv. graag op zijn buikje slaapt en dat scheelt nu een hoop onrust 's nachts waardoor iedereen wat meer slaap krijgt en wat gezelliger is ;)!!!
Ook zijn oudere zus vindt hem leuk. Kusjes & knuffels krijgt hij genoeg maar soms denk ze dat ze net zo kan omgaan met hem als met haar pop, haha!! Even uitleggen dat het zo niet werkt....
Mijn zwangerschap was een hel en de start van Riley in het ZH (8 dagen) ook geen topper :(. Maar nu 7 weken na alle ellende kan ik eindelijk zeggen:
Het was het waard, we genieten!!!

Fijn meid! Niks is erger dan een kind in het ziekenhuis, slapeloze nachten en een kind wat je niet begrijpt.

Geniet er lekker van, het is je gegunt.

Wat heerlijk voor je!! Hier ook erg aan t genieten hoor... Lotte is zo'n lief pukje, kan haar de hele dag wel knuffelen.. Het is ook wel relaxter, een tweede... Daarnaast had mijn zoontje een veel moeilijkere start en huilde hij heel erg veel de eerste 9 weken vw reflux, dus dat was ook allemaal erg zoeken en naar. Ook nu af en toe best even lastig zoals je zegt, maar het genietgevoel is echt niet te beschrijven, heerlijk, wat een rijkdom!!

Hihi en herkenbaar: Jasper (2,9) snapt ook nog niet dat Lotte geen rozijntjes mag, niet met autootjes speelt en een beker water over haar hoofd in bad niet kan waarderen...

Terug
Bovenaan