Genieten

Wat is dit 2e trimester toch een heerlijk gevoel na de eerste misselijke maanden. De kleine is elke avond wakker als ik in bed lig, en gaat dan lekker trappelen. Ik leg dan mijn hand op mijn buik en kan daar zo van genieten. Vaak slaap ik pas na ongeveer een half uur/ een uur, omdat ik het heerlijk vind de kleine te voelen.
Ik heb verder bijna geen kwaaltjes meer, alleen 's morgens misselijk tot ik gegeten heb en 's avonds vaak maagzuur... Maar verder is het alleen maar genieten hier.
Hoe is dat bij jullie?? Ook erg aan het genieten, of meer kwaaltjes?
Liefs Chantal

Ik ben ook zo heerlijk aan het genieten!
Geen last meer van misselijkheid of andere kwaaltjes. Mag alleen niet meer hele dagen werken ivm hoge bloeddruk. Maar daar merk ik niks van.
Ik lig ook elke avond even te genieten van onze zoon en in de ochtend ook.
Verder voel ik hem nu de hele dag bijna elk uur wel. Verloskundige vertelde me dat dit de periode is dat ze heel veel ruimte hebben en je ze dus heel erg goed voelt.
Echt heerlijk!!!!
Lekker blijven genieten!

Ik ben ook lekker aan het genieten. Helaas voel ik de kleine nog niet, omdat de placenta aan de voorkant ligt. Verder heb ik alleen maar last van mijn onderrug maar daar kan ik mee omgaan dus komt helemaal goed.

na maanden onzekerheid begint het nu wel een beetje te komen ja, ik voel de kleine ook veel bewegen dus dat stelt me gerust en kan ik het meer loslaten. kwaaltjes heb ik niet echt, behalve rug en bekkenpijn maar heb een goeie buikband daarvoor aangeschaft!

Hoi,
Ik ben ook zeker aan het genieten. Ik ben nu bijna 24wk
De kleine ga ik steeds meer voelen en mijn vriend heeft haar ook al gevoeld :)
Nu ook lekker bezig met de babykamer en nog 10wk en dan verlof.
Ik heb wel veel last van mijn bekken, maagzuur en ik heb minder energie. Ach ja, dan maar wat rustiger aan doen.

Geniet lekker dames!!!

Gr Ilse

Idd veel meer genieten nu. T wordt allemaal zoveel echter en je (ik) gaat al echt van je kleintje houden!
Heerlijk he dat getrappel. Maar net als bij mn vorige zwangerschap begint het nu weer, dat ik me zorgen ga maken als k kleintje weer n dagje minder voel ...:S verder nooit echt kwaaltjes gehad, dus wat dat betreft niets te klagen, maar nu kun je nog lekker rondbewegen met een niet al te dikke buik :D
Geniet allemaal lekker meiden! Voor we t weten is t alweer voorbij!

Terug
Bovenaan