Genieten

Hey meiden,

Zijn jullie ook zo aan het genieten?
Mijn meisje kletst me de oren van het hoofd. Ze kan een aantal dingen bij naam noemen, en kent een hoop kleuren, dus als we de hond uitlaten, of naar het dorp fietsen, dan wordt alle benoemd (bauwe auto, eend, kwak kwak etc).

Ook wil ze alles doen wat mama doet. Lezen, schrijven, schoonmaken, wassen :)

En we lachen ons rot met haar! Van de week zaten we aan tafel stoot ze haar hoofd tegen de kinderstoel: TOK zegt ze. Wij lagen gevouwen!

Wat een ontzettend leuke leeftijd!!

We zijn nu ook bezig met de nieuwe kamer voor haar. En steeds als we erlangs lopen, dan is het nieuwe kamer! En als ik dan vraag voor wie: For (floor). En als ik dan vraag voor wie haar huidige kamer is: baby :D:D:D

Liefs,

T

hi T

We zijn zeker aan t genieten van onze kleine meid.
Ze is echt een zonneschijntje.
Dr komen wat meer woordjes dr uit.Mama komt nu ook wat vaker,wat vroeger heel vaak Papa was....
Ze zitten nu allemaal in die leuke leeftijd ja dat ze meer mee maken enz,echt leuk...
Hoe gaat t verder met jou dan...buikje...

liefs

Hier ook een feestje met ons mannetje!

Hij is erg vrolijk, ondernemend en op een hele gezellige manier ontzettend ondeugend!
Zo begint hij al te giebelen vóórdat hij je gaat foppen.
Hij vindt het bijvoorbeeld hilarisch om je wat van zijn boterhammetje of avondeten te voeren en dan nèt als je zijn vork komt afhappen het al gierend van de lach snel in zijn eigen mond te stoppen... :)

Ook begint hij steeds beter door te slapen, hij kan zijn aandacht al best lang bij zijn Duplo of boekjes houden en is echt dol op lekker buiten hollen en klimmen.
Maar absolute favoriet is het zwembad! We zwemmen al met 'm sinds hij een week of 10 is, hij is lekker watervrij en begint al te glunderen als de ingang van zwembad in zicht komt.

En ja, ook hier een enorme kwebbelkous!! Auto, bal, poes, dogg, papa, mama, opaetc. en alles in zijn
gezichtje benoemen.

Ja, zo wil ik er nog wel 5!
X
Evje

Ja, heerlijk he! Alex kan zo'n voorpret hebben! Gaat hij achter het gordijn zitten en begint al te lachen voordat hij je laat 'schrikken' met zijn kiekeboe ;)
En als hij een poes ziet blijft hij een kwartier (letterlijk!) lang 'miauw' roepen.

Toen ik hem net naar bed deed liet hij me steeds 'schrikken' met rare geluiden. Op een gegeven moment begon hij al te lachen voordat ik ging schrikken :)

En dansen dat hij kan! En springen, rondjes draaien, 'huppelen', rennen. Hoe blij kan je zijn!

Wat heerlijk om te lezen over die ontwikkelingen!!!

Ik wist dat het leuk zou zijn, maar niet dat het zo leuk zou zijn. Dat je ondanks de zware momenten Zo ongelofelijk kan genieten van je kind!!!

Liefs,
T

Terug
Bovenaan