genieten!!!

Myrthe is morgen alweer twee weken! En wat doet ze het goed. Ze drinkt haar flesjes lekker rustig en heeft nog niet 1x gespuugd, poept de hele dag door dus geen krampjes nog, slaapt de nachten 6 uur door en overdag twee huiluurtjes!

Haar grote zus (bijna twee) is zo lief voor Myrthe en helpt mama heel goed mee.

Ben zo gelukkig met de meiden na een moeilijke periode, en ow wat had ik mijn moeder dit zo gegund :-( zo dubbel allemaal.
 
Wat fijn dat je zo heerlijk kind heb! J'velino is morgen 3 weken en ook super makkelijk gelukkig drinkt ook netjes om de 4 uur en gister voor het eerst 5,5 uurtjes door geslapen .. Ook gaat poepen goed en laat hij vaak scheetjes hihi :) jammer dat hij nu beetje verkouden is zo zielig dus wij zijn met de zoutoplossing in de weer hopenlijk gaat het snel over!! Rot periode waarin iedereen verkouden is! Geniet van je meisjes xxx ziana
 
Wat fijn heerlijk zo'n tevreden kindje...
Logan had gister een mindere dag. Wou bijna niet eten en had veel last van krampen...
Gisteravond eindelijk gepoept met harde stukken en daarna had ie zo'n honger heeft ff wat ingehaald...
Nu drinkt ie wel weer lekker...
Verder ook heel tevreden wel wat onrustig maar ook heel helder en soms echt goed aanwezig...
Cb had al geZegt daar krijg je nog wat mee te doen Hihi...
Hij slaapt snachts nog niet zolang door maar komt vanzelf...

Lief dat je andere dochter zo goed helpt en lief is voor haar zusje...geniet lekker van je 2 meiden...
Snap dat het dubbel voelt zou moi geweest zijn als je moeder nog even van haar had kunnen genieten..
 
Heerlijk zo'n tevreden kindje he. Wat leuk dat haar grote zus zo lief is voor haar en lkkr meehelpt.
Met ons kleine mannetje gaat het ook super. Hij komt om de 4uur om te drinken en 'snachts slaapt hij al lekker door...en dat terwijl hij nog geen twee weken is. Gisteren had ik hem om tien uur gevoed en toen moest ik hem vanmorgen om 6uur echt wakker maken! Lekker gedronken en toen zijn we weer heerlijk gaan slapen en schrok ik om 10 voor 9 wakker van hem...gewoon heerlijk uitgeslapen dus:) Hij is vanmiddag gewogen door de jeugdverpleegkundige en hij weegt al 4040gr! Hij groeit als kool.
Lekker genieten allemaal!
 
Terug
Bovenaan