Genitale wratjes

<p>Hoi iedereen,</p><p>Ik vrees dat ik een genitaal wratje heb. Las dat dit door de zwangerschap kan komen. Zijn er meer die hier last van hebben? Wat hebben jullie er aan gedaan/laten doen?</p>

Hoi

Ik heb ook heel veel last van de wratjes, ik moest al twee laten verwijderen omdat ze binnen no time van mini naar bijna 1 cm gegroeid zijn. Ook zie ik nou dat ik de wraatjes in me navel krijg, blijkbaar heeft dat te maken met de hormonen. Neem gewoon contact op met je huisarts en die gaat voor je checken wat ze kunnen voor jou doen. Gr

Ik had ze voor de zwangerschap en gebruikte een speciale crème, helaas tijdens de zwangerschap kwamen ze terug maar ivm de zwangerschap mocht ik de crème niet meer gebruiken...nu met de borstvoeding nog steeds hetzelfde probleem ? pas als ik daarmee gestopt ben kan ik weer gaan smeren en er eindelijk vanaf zijn... niks aan te doen dus

Bedoellen jullie niet marisken?? (Huidflapjes) want genitiale wratten zijn zover ik weet een soa? Ik heb marisken dit lijkt heel erg veel op wratten maar komt door obstipatie hormonen en druk vanuit de darmen. 
Sorry als het dat wel is maar dat lijkt me zo raar haha. 

Nee dat bedoelen we niet.
Huisarts laten checken en is idd een wratje. Kan verder geen kwaad, moet vanzelf over gaan. Bij last kan hij hem aanstippen 

Zo raar en grappig is het niet Cynthia ;)

Was niet grappig bedoelt.. heb er alleen nog nooit van gehoort klonl voor mij alleen meer als hetgene waar ik zelf last van heb. 

Terug
Bovenaan