genitale wratjes

ik blijf liever anoniem, omdat ik me hiervoor best wel schaam, maar een aantal jaren geleden (ongeveer 12 jaar) heb ik wratjes opgelopen omdat ik onveilige sex had met iemand, het is dus gewoon een SOA. Ik ben daar toen voor behandeld, en het is toen weer weggegaan. Maar het virus schijnt altijd in je lichaam te blijven zitten, ik heb ze nu ik zwanger ben dus weer teruggekregen. Het is niet schadelijk voor het kind, maar het is wel superbesmettelijk voor je partner, eerst wist ik het niet, maar omdat ik zo'n jeuk had, ben ik naar de huisarts gegaan, en hij constateerde dat dus. Ik baal echt als een stekker, en voel me hartstikke vies. zijn er meerdere meiden die hier last van hebben, of weleens een SOA hebben opgelopen?



 
hallo,
ik heb ook last van wratjes. ik heb dat nooit eerder gehad. maar zowel bij mijn eerste (geeindigd in mk) als nu bij mijn tweede zwangerschap heb ik last gehad van wratjes!!! de gyneacoloog heeft mij ook gerust gesteld, het groeit gewoon veel vlugger door de hormonen tijdens je zwangerschap ... meer kan ik je echter ook niet meedelen
 
Is het bij jou ook zo, dat je er geen middel tegen krijgt, omdat het schadelijk zou kunnen zijn voor het kind? ik krijg pas na de bevalling een middel. Ik vind het heel erg vervelend, maar ja het is niet anders.
 
Ik heb ook ooit van die wratjes gehad, hele vervelende dingen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik ze tot nu toe nog niet terug heb, ik hoop dat dit ook zo blijft.

sterkte ermee.
 
Je kunt (anoniem) bellen of mailen met de Aids Soa Infolijn:
0900-2042040 of infolijn@soaaids.nl
Daar kunnen ze je alles vertellen en ik kan je verzekeren dat je je helemaal niet hoeft te schamen of vies hoeft te voelen hoor. Sterkte!
 
hoi anoniem
ik heb ze dus ook gehad. vorig jaar. ik kreeg een soort aanstip spul, wat allemaal een soort korstjes werden. en heel erg jeukte en daarna verdwenen. ik denk dat ik er een half jaar mee gesukkeld heb.
ik heb ze (afkloppen) gelukkig nog niet terug gekregen, maar ik had ook gehoord dat je ze sneller met de zw.schap terug krijgt. ik voelde me ook ontzettend vies, maar ben blij om te horen dat ik niet de enige ben.
veel succes ermee...en geniet van je zw.schap!
 
Terug
Bovenaan