Genoten aan tafel

A

Anoniem

Guest
Wij hebben net zo lekker en gezellig gegeten met zijn 3en dat ik het even wilde delen. Marissa eet al een tijdje 's avonds minder en ook al weet ik dat het niet erg is toch probeer je wat en wordt de sfeer er niet gezelliger op.
Vanavond hadden we broccoli en ik zag de bui al hangen. Ik heb een paar stronken voor haar op tafel gelegd en ze at haar vingers erbij op. Ze vond het zo lekker! De hamburger ging er ook goed in en nog aardappel wafeltjes. Als toetje kreeg ze een danoontje XL en die is ook helemaal op gegaan. Het is dan meteen zo gezellig aan tafel en we waren kei trots! We hebben dan ook super hard geklapt voor haar en dan straalt ze echt helemaal.

groetjes Linda

Hoi Linda,

Voor ouders is het toch belangrijk dat hun kindjes goed eten. Dat hebben wij ook!
En heerlijk dat ze haar kerstmenu zo smakelijk op at, ik denk dat ze de sfeer ook geproeft heeft.

X Linda

Hoi Linda,

Geweldig he! Wij hadden vanavond boerenkool met worst. Feline vind de boerenkool niet heel erg lekker, maar ze eet het wel.
Maar we geven haar dan extra worst, nou echt ze gaat oh oh roepen en helemaal uit haar dak, echt geweldig!

groetjes Maris

Terug
Bovenaan