Gent

<p>Hi dames, </p><p>helaas is het voor de derde keer nu misgegaan bij mij. Eerst een miskraam, daarna afgebroken zwangerschap omdat mijn kindje Edwards syndroom had en nu wederom een miskraam. Had goede hoop, heb het hartje met zes weken zien kloppen. <br />nu zei de gynaecoloog dat sommige mensen met herhaalde miskramen naar Gent gaan omdat ze verder zijn, en meer open staan voor voorschrijven van bepaalde hormonen. <br />Mijn vraag is of iemand hier ervaring mee heeft? Succes gehad of juist niet?</p>

Hi, wat ontzettend verdrietig. Ik heb zelf ook drie miskramen gehad en in NL (AMC) onderzoeken laten doen waar niets is uitgekomen. Inmiddels 33 weken zwanger en geen idee waarom het nu wel goed is gegaan. Op Facebook is er een groep die Herhaalde Miskramen heet (Admin is Esmeralda). Daar zijn er heel veel naar Gent geweest en wisselen ze heel veel informatie uit over hoe je dat moet aanpakken. 
Verder heb ik goede verhalen gehoord over Medisch Centrum Kinderwens in Leiderdorp. Zij gaan blijkbaar net iets verder met onderzoeken en hormonen voorschrijven dan bij reguliere ziekenhuizen.
Met beide heb ik geen ervaring, maar ik hoop dat het helpt. En als laatste, hou hoop ook al voelt het soms alsof het nooit gaat lukken!

Terug
Bovenaan