Geobsedeerd kind!!??

A

Anoniem

Guest
Sja, dat heb ik weer,,,,,
Stef is geobsedeerd door de "sosia"....
Sosia staat voor stofzuiger....
OP het moment wil hij alleen maar de hele dag met de stofuizger spelen. Bij mij, bij mijn moeder en overal waar hij komt roept hij de hele tijd SOSIAAAA!!
Ik probeer leuke dingen met hem te doen (bijv vingerverven) maar het enige wat hij blijft roepen is SOSIAAA Hij roept het zelfs tijdens zijn broodje, en eet die nu ook niet meer helemaal op...

Wat moet ik hier nou weer mee????
Liefs Annet

niks, gaat vanzelf weer over lijkt mij

whahahaha wel lollig

haha ik denk dat je er weinig aan kan doen.. komt denk ik niet vaak voor trouwens.. een man die dol is op stofzuigen!  zou proberen dit zo te houden.. leuk voor zijn toekomstige vrouw!

groetjes josé

hier nog een stofzuigerfan.... ze gaat erop zitten alsof ze paardrijdt hihihi en dan wapperen haar mooie krullen in de luchtstroom en een lol dat ze heeft. Of ze pakt de trekker (je weet wel voor het dweilen) en dan gaat ze meehelpen. Gezellig toch!

quote: wondernetje schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-03-2008 17:21:41'));

Wat moet ik hier nou weer mee????
Liefs Annet

Nou, gewoon lekker laten gaan! Scheelt jou weer het stofzuigwerk. 1x per week de hoekjes doen, en Stef doet de rest! Ideaal!!
En ja, Kian is ook erg fan. Hij heeft er nog geen woord voor verzonnen, maar zodra ik het s- woord in m'n mond neem staat ie te springen voor de kastdeur, en o wee als ik van gedachte verander ....
Liefs Nelleke

Terug
Bovenaan