Geopereerd en liggen janken op de uitslaapkamer

Hoi meiden,

Gisteren ben ik dus eindelijk aan mijn voet geopereerd.
De operatie is geslaagd maar was zwaarder dan verwacht.
Er is dubbel zo lang geopereerd als wat er normaal gesproken voor staat.
Dit kwam omdat er een neuroom zat ter grote van een capucijner en dit is voor de voet aan de grote kant.
Het weefsel is ook op kweek gezet omdat ze zeker willen weten dat het niet kwaadaardig is.
Ik mocht helaas niet op de afgsproken tijd naar huis.
Ik lag erg te trillen en de pijn kregen ze niet onderdrukt dus ik ben om 5 uur overgebracht naar de long stay afdeling.
Ze hadden me morfine gegeven en dan mag je dus niet naar huis totdat ze zeker weten dat je goed reageert.
Ik lag op een gezellige zaal met 3 anderen.
Het was huiskamerachtig ingericht en er was zowaar sfeerverlichting dus voor een ziekenhuis was dat erg goed geregeld vond ik.
Het was de bedoeling dat ik een nachtje zou blijven.
Ik had om 4 uur nog morfine gekregen dus dat hebben ze eerst ruim 4 uur aangekeken.
Maarja ik wilde toch wel erg graag naar huis dus ik heb me goed gehouden en even na 8 uur hebben ze toestemming gegeven om in mijn eigen bedje te gaan slapen.
Mijn man heeft me in een rolstoel naar de auto gebracht en me daar half en half overgetild in de auto omdat ik nog te slap was om zelf te lopen met krukken.
In de auto had ik al spijt van mijn keuze want ik was kots en kotsmisselijk.
Mijn man heeft de auto in de grasstrook langs de weg gereden omdat ik steeds dacht te moeten overgeven. (erg hilarisch achteraf)
Ik heb de hele weg met met ogen dicht gezeten.
Ik heb me goed kunnen houden tot thuis en ik was erg blij dat ik in mijn bed lag.
Ik heb nog liggen janken op de uitslaapkamer. Schaamde we wel hoor.
Voor de operatie lag ik er ook en toen lag er een vrouw tegenover me die voor een keizerssnee ging.
Haar man was erbij en een lege couveuse.
Er werden allemaal foto's gemaakt enz.
Na mijn operatie werd ze ook weer binnengebracht tegenover mij en iedereen feliciteerde haar met haar dochter Sanne.
Ik was een beetje raar in mijn hoofd door de narcose dus ik begon te janken.
Ik kon het gewoon even niet aanzien dat kindergeluk.
De zuster zag het en dacht dat ik erge pijn had dus ik heb haar verteld hoe en wat.
Lekker genant dus.

Ik ben nu thuis en de bouwvakkers zijn er weer.
Er werd net naar boven geroepen of ik mee ging hardlopen.
Hahahaha grappig hoor jongens!!!
Mijn man gaat zo examen doen en daarna even naar de psycholoog.
Mijn moeder komt zo even voor mij zorgen.
Mijn voet is nog behoorlijk pijnlijk en zit helemaal ingepakt.
Ik heb een hele stapel medicijnen meegekregen waaronder bloedverdunners en zetpillen.(en handschoentje hahaha)
Nu even herstellen en dan op voor IUI nr.6...........

lfs inge

Hoi Inge,

Zo zie je maar dat niet alles gaat zoals je denkt dat het moet gaan. Wat moet dat pijnlijk voor je geweest zijn met die vrouw met die keizersnede ik denk dat op dat moment die pijn die je voelt nog erger is dan de pijn van je voet. Maar probeer te blijven geloven dat op een dag jij ook een prachtig gezond kindje in je armen mag sluiten. je moet er toch niet aan denken dat je dit allemaal had moeten ondergaan terwijl je een kleintje hebt dan kan je het niet zelf uit het bedje halen dus denk maar zo nou heb ik alles gehad en gedaan wat er moest gebeuren nu ben ik klaar voor het moederschap en lukt de 6e IUI ik ben gelovig ik weet niet hoe het met jouw zit maar ik zeg het toch ik zal voor je bidden en heel veel beterschap met je voet.

veel liefs linda

Hoi Inge,

Ik wil je even sterkte wensen met je voet. Hopelijk huppel je weer snel in de rondte. En wat betreft wat er gebeurt is op de uitslaapkamer, het is heel normaal hoor dat je zo reageerd. Het gebeurt namelijk vaak dat mensen emotioneel uit hun narcose komen.

Nou beterschap, en hopelijk gaat het snel weer wat beter met je,

Groetjes Monique

Nou inderdaad.......het zien van die vrouw die net een dochter had gekregen deed meer pijn dan mijn voet. Het lijkt wel of ik tekens van bovenaf krijg ofzo. Ik wil niet zweverig doen hoor maar vorige week heb ik de tv aangezet en 3 keer had ik meteen een programma te pakken wat over adoptie of kinderen krijgen ging.
Gisteren zet ik de tv aan en ja hooooor!! Beschuit met muisjes en het ging over adoptie en een stel wat moeilijk kinderen kon krijgen.

Zou het voor ons ooit goedkomen denk ik dan of moet ik ook maar eens naar china om een kindje op te halen??

lfs inge

Hoi Inge,

Heb je een goede nachtrust gehad. Dat je al die baby programma ´s in ene ziet kan ook een teken zijn dat je binnenkort ook zelf moeder bent en we gaan ervan uit dat je niet naar China moet maar dat je zelf je kindje bij je draagt. ik heb laatst een droom gehad en daar zag ik een heel lief babietje liggen het was zo klein maar ik wist niet wat die droom betekend ik dacht hij is voor mij bedoeld maar nu ben ik erachter want een paar dagen na die droom werd de broer van mijn man gebeld dat ze een adoptiekindje hadden uit Taiwan. En wij komen ook wel aan de beurd alleen ons geduld word erg op de proef gesteld en dan is het moeilijk om er soms nog in te geloven maar we geven niet op.

veel liefs linda

Terug
Bovenaan