Hoi meiden,
Gisteren ben ik dus eindelijk aan mijn voet geopereerd.
De operatie is geslaagd maar was zwaarder dan verwacht.
Er is dubbel zo lang geopereerd als wat er normaal gesproken voor staat.
Dit kwam omdat er een neuroom zat ter grote van een capucijner en dit is voor de voet aan de grote kant.
Het weefsel is ook op kweek gezet omdat ze zeker willen weten dat het niet kwaadaardig is.
Ik mocht helaas niet op de afgsproken tijd naar huis.
Ik lag erg te trillen en de pijn kregen ze niet onderdrukt dus ik ben om 5 uur overgebracht naar de long stay afdeling.
Ze hadden me morfine gegeven en dan mag je dus niet naar huis totdat ze zeker weten dat je goed reageert.
Ik lag op een gezellige zaal met 3 anderen.
Het was huiskamerachtig ingericht en er was zowaar sfeerverlichting dus voor een ziekenhuis was dat erg goed geregeld vond ik.
Het was de bedoeling dat ik een nachtje zou blijven.
Ik had om 4 uur nog morfine gekregen dus dat hebben ze eerst ruim 4 uur aangekeken.
Maarja ik wilde toch wel erg graag naar huis dus ik heb me goed gehouden en even na 8 uur hebben ze toestemming gegeven om in mijn eigen bedje te gaan slapen.
Mijn man heeft me in een rolstoel naar de auto gebracht en me daar half en half overgetild in de auto omdat ik nog te slap was om zelf te lopen met krukken.
In de auto had ik al spijt van mijn keuze want ik was kots en kotsmisselijk.
Mijn man heeft de auto in de grasstrook langs de weg gereden omdat ik steeds dacht te moeten overgeven. (erg hilarisch achteraf)
Ik heb de hele weg met met ogen dicht gezeten.
Ik heb me goed kunnen houden tot thuis en ik was erg blij dat ik in mijn bed lag.
Ik heb nog liggen janken op de uitslaapkamer. Schaamde we wel hoor.
Voor de operatie lag ik er ook en toen lag er een vrouw tegenover me die voor een keizerssnee ging.
Haar man was erbij en een lege couveuse.
Er werden allemaal foto's gemaakt enz.
Na mijn operatie werd ze ook weer binnengebracht tegenover mij en iedereen feliciteerde haar met haar dochter Sanne.
Ik was een beetje raar in mijn hoofd door de narcose dus ik begon te janken.
Ik kon het gewoon even niet aanzien dat kindergeluk.
De zuster zag het en dacht dat ik erge pijn had dus ik heb haar verteld hoe en wat.
Lekker genant dus.
Ik ben nu thuis en de bouwvakkers zijn er weer.
Er werd net naar boven geroepen of ik mee ging hardlopen.
Hahahaha grappig hoor jongens!!!
Mijn man gaat zo examen doen en daarna even naar de psycholoog.
Mijn moeder komt zo even voor mij zorgen.
Mijn voet is nog behoorlijk pijnlijk en zit helemaal ingepakt.
Ik heb een hele stapel medicijnen meegekregen waaronder bloedverdunners en zetpillen.(en handschoentje hahaha)
Nu even herstellen en dan op voor IUI nr.6...........
lfs inge
Gisteren ben ik dus eindelijk aan mijn voet geopereerd.
De operatie is geslaagd maar was zwaarder dan verwacht.
Er is dubbel zo lang geopereerd als wat er normaal gesproken voor staat.
Dit kwam omdat er een neuroom zat ter grote van een capucijner en dit is voor de voet aan de grote kant.
Het weefsel is ook op kweek gezet omdat ze zeker willen weten dat het niet kwaadaardig is.
Ik mocht helaas niet op de afgsproken tijd naar huis.
Ik lag erg te trillen en de pijn kregen ze niet onderdrukt dus ik ben om 5 uur overgebracht naar de long stay afdeling.
Ze hadden me morfine gegeven en dan mag je dus niet naar huis totdat ze zeker weten dat je goed reageert.
Ik lag op een gezellige zaal met 3 anderen.
Het was huiskamerachtig ingericht en er was zowaar sfeerverlichting dus voor een ziekenhuis was dat erg goed geregeld vond ik.
Het was de bedoeling dat ik een nachtje zou blijven.
Ik had om 4 uur nog morfine gekregen dus dat hebben ze eerst ruim 4 uur aangekeken.
Maarja ik wilde toch wel erg graag naar huis dus ik heb me goed gehouden en even na 8 uur hebben ze toestemming gegeven om in mijn eigen bedje te gaan slapen.
Mijn man heeft me in een rolstoel naar de auto gebracht en me daar half en half overgetild in de auto omdat ik nog te slap was om zelf te lopen met krukken.
In de auto had ik al spijt van mijn keuze want ik was kots en kotsmisselijk.
Mijn man heeft de auto in de grasstrook langs de weg gereden omdat ik steeds dacht te moeten overgeven. (erg hilarisch achteraf)
Ik heb de hele weg met met ogen dicht gezeten.
Ik heb me goed kunnen houden tot thuis en ik was erg blij dat ik in mijn bed lag.
Ik heb nog liggen janken op de uitslaapkamer. Schaamde we wel hoor.
Voor de operatie lag ik er ook en toen lag er een vrouw tegenover me die voor een keizerssnee ging.
Haar man was erbij en een lege couveuse.
Er werden allemaal foto's gemaakt enz.
Na mijn operatie werd ze ook weer binnengebracht tegenover mij en iedereen feliciteerde haar met haar dochter Sanne.
Ik was een beetje raar in mijn hoofd door de narcose dus ik begon te janken.
Ik kon het gewoon even niet aanzien dat kindergeluk.
De zuster zag het en dacht dat ik erge pijn had dus ik heb haar verteld hoe en wat.
Lekker genant dus.
Ik ben nu thuis en de bouwvakkers zijn er weer.
Er werd net naar boven geroepen of ik mee ging hardlopen.
Hahahaha grappig hoor jongens!!!
Mijn man gaat zo examen doen en daarna even naar de psycholoog.
Mijn moeder komt zo even voor mij zorgen.
Mijn voet is nog behoorlijk pijnlijk en zit helemaal ingepakt.
Ik heb een hele stapel medicijnen meegekregen waaronder bloedverdunners en zetpillen.(en handschoentje hahaha)
Nu even herstellen en dan op voor IUI nr.6...........
lfs inge