gepest worden

Pff Ethan word nu wel heel erg gepest in zijn mond.
Hij heeft al een kies er door nu zit de zelfde kies aan de andere kant te ouwhoeren er zit gewoon een dikke bult en het voelt als een blaasje en nu heeft hij de hoektanden bovenin ook op springen die schemeren volledig door en onder in heeft hij ook 2kiezen die giga drukken(ook flinke bulten)

Hij heeft er zo last van dat hij mij al 3x heeft gebeten hij bijt op de rand van de bank en van de tafel en de blokjes zijn ook niet veilig

hij ligt nu in zijn bedje is er gewoon niet lekker van heeft lichte verhoging

ik denk dat ik dan 1 van de gemenere moeders ben, ik druk als jayden veel last heb hard op het tandvlees, dan druk je de tand/kies wat verder door en dan is de spanning er vanaf. het is bij het drukken flink brullen maar dit is een minuutje later al weer over en heeft dan voor even helemaal geen last meer en als ik merk dat het weer opspeeld dan druk ik weer op nieuw.
dit werkt voor jayden erg goed.

sterkte en hoop dat het snel minder word.

hoop dat ze snel door zijn, hier nog 2 waarvan 2 kiezen op springen staan. de hoektanden zijn er allemaal al door... en 1 kies.

laat het please snel stoppen, want is gewoon zo zielig! hier is trouwens ook niks bijtveilig... overal word op gebeten...

incl. mijn wang vanmiddag dat deed pijn!

Ik ben niet.zo van om de.haverklap paracetamol geven.
@angelique dat doe ik ook het is even onprettig voor hem maar daarna is het brullen ff gestopt en kan hij weet rustig spelen

Terug
Bovenaan