Gepikt maar wel leuk: wat is jouw fovoriete gedicht, lied???

A

Anoniem

Guest
Ik ga er zelf ook nog ff over nadenken.
Ik vond het wel een leuk onderwerp.
Ik ben benieuwd.

Hey!!

Leuk onderwerp!! Wel moeilijk!!! haha... Ik vind alle liedjes van Jannes leuk!! Ik heb alle cd's en bleehr aale nummers mee!! 12 oktober ga ik weer naar een optreden!!!
Ik heb zelfs een foto van Jannes en mij op onze slaapkamer ( een hele grote!!!)!! Ben ik erg of ben ik erg???

xx mem van Anniek

Ligt een beetje aan mijn stemming...
Als ik me erg rot voel, dan draai ik steevast "Fade to black" van Metallica; me even helemaal laten gaan in het rotgevoel en dan van me afzetten en weer verder.

Ik wordt wel weer helemaal vrolijk van "moonlight shadow" van Mike Oldfield, hoewel dat eigenlijk ook geen vrolijke tekst is, maar de muziek klinkt zo vrolijk.

Verder vind ik momenteel "Relax" van Mika erg leuk en ook "Jij bent zo" van Jeroen Boom. Kan je lekker mee mee blèren. (weet alleen niet of mijn omgeveing daar zo vrloijk van wordt)
Sil

Ik heb zoooo veel lievelings liedjes/gedichten, maar deze is wel toepasselijk.

Toen ik zwanger was van Heather was 'Save room' van John Legend een grote hit. Ik vond de tekst heel toepasselijk, ik was op dat moment, letterlijk, plaats aan het maken voor de grootste liefde van mijn leven. Samen hebben we ook vaak op dat nummer gedanst. En toen ik naar het ziekenhuis ging voor de bevalling zat die cd in de tas. De bevalling ging zo snel dat het ook de enige cd is die we gedraaid hebben en 'Save room' is dan ook voor altijd onlosmakend verbonden met de laatste tijd van mijn zwangerschap en mijn bevalling.

Groetjes, KT

Sorry, het is geloof ik meer de plaat en zijn verhaal geworden

hahaha zo heb ik er ook een paar; de plaat en zijn verhaal... lol

van slipknot is er een nummer die begint met; Here comes the pain!!! )hahaha, moest er smakelijk om lachen.. en dat heb ik ook geroepen toen het begon..
Maar het meest heb ik toch wel met een plaatselijke band, waar wij veel bij optredens waren tijdens de zwangerschap.. en mevrouw wordt er ook helemaal mellow van

Groetjes Debby

als ik met nummers begin dan kan ik wel 100 pagina's vullen want ben echt een muziekfreak,maar als ik echt moet kiezen:

krijg toch allemaal de kleren van danny de munk
unbreakable van westlife
vaag en stil van andre hazes
sacrafice van anouk
goodbye my lover van james blunt

en nog veel meer eigelijk maar ja...

mijn gedicht is niet moeilijk dat is van toon hermans en hangt bij ons in de gang:

ga nooit heen zonder te groeten
ga nooit heen zonder een zoen
wie het noodlot zal ontmoeten
kan het morgen niet meer doen
ga nooit weg zonder te praten
dat doet soms een hart zo'n pijn
wat je smorgens hebt verlaten
kan er savonds niet meer zijn

groetjes nienke...

Ik weet het intussen ook; hahahahaha:

Ik zing voor Efraim altijd een liedje; dat gaat zo!

Dit is een heel klein liedje,
speciaal voor jou,
alleen maar om te zeggen;
hoeveel ik van je hou.
Ik zing een heel klein liedje,
speciaal voor jou,
gewoon maar om te zeggen,
dat ik zoooooooooooveel van je hou!

Zodra ik begin te zingen knuffelt hij zich al helemaal tegen me aan. Zo lief!

Verder draaiden we in onze verkeringstijd veel Celine Dion.
Vooral de franse cd's hebben we veel gedraaid.
Dus als ik die nu nog wel eens draai komt heel die verkeringstijd weer boven.

Leuk onderwerp! Ik ga voor muziek en ook bij mij is het stemmingsafhankelijk.

Autumn, Epica, Metallica, Rammstein, Prong, Opeth ed (gothic/rock/hardrock) voor de leuk. En hoe slechter het humeur, hoe harder het moet rocken .
Mooi Wark, Jovink, Normaal, De Sjonnies, Jannes met 'n borreltje op, ha,ha!

Ook super: Wonderfull Live, originele uitvoering van The Black (gecoverd door Mathilde Santingh) een heerlijke tekst, en Nothing Els Matters van  Metallica is  ons  gezinsfavo.  

Terug
Bovenaan