gepland!!

Vandaag moest ik naar de gyneacoloog. I.v.m. dat ik medisch ben.. De eerste was namelijk met een keizersnee. Enne Ja je raad het al.. deze dus ook! De reden is dat hij/zij veel te groot is en dat hij geen risico wil lopen. (ikke ook niet) Dus over drie weken heb ik mijn baby (als alles goed gaat natuurlijk) Raar hoor! zijn er nog meer dames die hier ervaring mee hebben?

Groetjes Therablondi

Jaaaaa!!! Hier nog een mama die een geplande keizersnee krijgt! Ik was gisteren bij de gyn en kregen toen de datum te horen. Beetje vreemd, maar aan de andere kan ZOOO leuk dat we weten wanneer we ons kindje mogen vasthouden. Ben heel benieuwd hoe ik de keizersnee zal ervaren; de 1e is 'gewoon' ter wereld gekomen....

Hallo meiden!
Mijn eerste is uiteindelijk ook met een KS gehaad vanwege een te smal bekken.
Nu krijg ik weer een KS, volgende week vrijdag horen we de datum! Zal de tweede week van februari worden.

Gaan jullie trouwens de datum vertellen aan de omgeving? Ik wil dit niet omdat de charme er dan een beetje af is.
Hoe denken jullie er over?
En hebben jullie nog tips? Ik heb er wel een paar.

- Vraag een spiegel boven de operatietafel zodat je mee kan kijken
- Vraag een papegaai boven je bed zodat je je wat makkelijker rechtop kan trekken zonder je buik te belasten
- Vraag of iemand foto's maakt

Succes!

Hallo meiden

Ik las toevallig mee ik kom van het voorjaarsforum 2008 ik moest even reageren .
Mijn zoon is 23 sept 2005 met een spoedkeizersnee geboren en mijn dochter is 08 februari 2008 met een geplande keizersnee geboren.

Ik moet zeggen dat het mij allemaal reuze meeviel meestal knap je bij een tweede keizersnee sneller op dan een eerste ze was vrijdagmiddag gehaald en ik stond zaterdagavond alweer naast mijn bed dat gaat veel sneller ik had ook in mijn hoofd ik wil zo snel mogelijk naar huis daar loopt er nog een rond ik ben ook maandags alweer naar huis gegaan.

Bij mijn zoon ben ik heel ziek geweest maar bij mijn dochter niet en ik kon nou ook op de verkoeverkamer aangeven dat ik mijn zoon niet goed kon zien door de narcose ik moest namelijk onder volledige narcose nou haddenn ze mij ook wat gegeven dat ik weer beter kon zien en dat ik niet zo ziek zou zijn van de narcose.

Toen de eerste twee weken was mijn man thuis daarna moest ik alles weer zelf doen ik liet mijn zoon zichzelf op de tafel klimmen om hem te verschonen gelukkig kon hij al goed lopen hij was ook 2 jaar en 5 mnd toen ze zusje werd geboren en ik had een kiddyboard aan de kinderwagen maar nou allang niet meer .
Het is inderdaad raar om te weten waneer je kindje komt ze hebben mij 12 dagen overtijd laten lopen met de hoop dat het toch uit zich eigen zou komen.
Ik zou zeggen sterkte veel succes groetjes lisette

Simonsmamma
Ik had geen papegaai meer nodig ik wist op mijn zij te keren en eruit te komen was geen probleem bij een tweede ga het allemaal wat makkelijker omdat je de ervaring al heb ik moest lachen want toen ik maandags naar huis ging kwam nog iemand die ik kendde voor een ctgscan en hun zagen mij uit bed en riepen aan jou is niet te zien dat je een operatie heb gehad nou al uit bed en mijn man zei ook tegen mij dat ik er smiddags bij zat alsof er niks gebeurt was oke ik ga nou stoppen veel succes mochten jullie vragen hebben ik zit op het voorjaarsforum 2008

Hoi Simonsmama,
Bedankt voor de tips! Dat van die spiegel en papegaai (heet zo'n ding zo??) zal ik zeker onthouden... Wij hebben de datum aan niemand verteld, behalve mijn moeder, want die zal op onze zoon komen passen. Vind het veel leuker als het voor de familie en vrienden een 'verrassing' is.

Wij hebben het wel aan iedereen verteld! Wij vinden het fijn als iedereen meeleeft. Voor mijn dochtertje van vier is het nu ook tastbaarder.. kunnen wij afstrepen..
Hopelijk valt de tweede keizersnede inderdaad mee. Al heb ik geen slechte ervaringen met de eerste..

Groetjes Therablondi

Terug
Bovenaan