Geplande keizersnede, yes eindelijk zekerheid !!

Hallo dames,

Zoals ik van de week al typte moest ik vandaag na de gyn. heen ivm een stuit ligging van onze kleine meid.
En we hebben een datum 31 augustus !!
Wat ben ik blij eindelijk na een aantal weken weten we waar we aan toe zijn !!
De gyn. hier in het ziekenhuis zijn vel tegen een geplande keizersnede maar ik was samen met mijn man zo overtuigend dat ze maar meteen het planningsboek erbij gepakt heeft van de Ok. Ze wil wel graag zo lang mogelijk mogelijk wachten met de keizersnede zodat de kleine meid het zo goed zelf kan doen qua ademhaling enz.  Dus ze is toch maar van de 4 september uitgegaan die aangegeven was bij de verloskundige. Maar goed ik ben al heel erg blij dat we een datum hebben waar we na toe kunnen leven.
Mochten de vliezen nu eerder breken dan krijg ik een spoed keizersnede.

Dus al met al fantastisch nieuws.
Nog 25 dagen en dan kunnen we onze kleine meid vasthouden.
Het aftellen is begonnen !!
Groetjes Joyce en S'je Goorhuis.

Gefeliciteerd met je datum! Ik ben ook 4 september uitgerekend en zal toch echt moeten afwachten......... maarja wie weet komt het voor 31augustus...

Liefs Aerynsmom

Gaan ze er dan helemaal niet maar vanuit dat de baby zich nog draait? Mij is wel een ks toegezegd met 39 weken (ben nu 36 weken) maar een datum is nog niet geprikt, ik weet niet wanneer ze dat gaan doen.

nog 3 dagen zwanger en dan hebben jullie kindje in armen!! Geniet van laatste dagen en succes met ks en herstel erna. Laat je zeker in kraamweek, maar ook periode erna goed verwennen en houd je aan de leefregels die zh meegeeft (vraag er anders naar wat je wel en niet mag, is tenslotte wel buik-OK!!)
Succes vrijdag!!
Groetjes, mira, sinds 02-01 mama van jaap (via ks)

Terug
Bovenaan