Geplande keizersnede

<p>Hi allemaal,</p><p>Ik heb op 12 Augustus m'n geplande keizersnede staan. Vind het nu toch wel erg spannend worden allemaal. Onze eerste is met een spoedkeizersnede geboren, opzich allemaal prima verlopen gekukkig. Alleen onze dochter had een hele slechte start dat is ook de reden voor een keizersnede nu. Ze heeft er niks aan over gehouden gelukkig en doet het geweldig, het is een heerlijk meisje. Maar toen had je er geen tijd voor om over na te denken en nu wel.. Vind het toch wel wat eng en spannend nu. Toen lag ik een week in het ziekenhuis en niks om verder naar om te kijken. Nu ga ik na 2 dagen (als alles goed gaat wat ik heel erg hoop) naar huis en dan heb ik nog een kleintje van 1,5 thuis die.ik niet wil missen. Als ik haar maar niet tekort doe enz enz.. Ik wil haar niet hoeven missen. Als ze elkaar maar niet wakker houden thuis (we wonen in een caravan met unit eraan vast) zijn een huis aan het bouwen. Als alles met de baby en de operatie maar goed gaat, ga zo maar door.. Alles spookt door m'n hoofd en komt op me af haha. Iemand wat fijne of geruststellende woordjes? Liefs!</p>

Hoi! Ik heb gisteren ook een topic geopend over een keizersnede & herstel erna, zijn een paar reacties op dus misschien kun je daar even kijken! Morgen staat de mijne gepland, ik heb geen kleine rondlopen al dus wat dat betreft is de situatie anders. Maar ik zal laten weten hoe ik me een of twee dagen later voel.
Succes! Probeer je niet teveel zorgen te maken. Als de indicatie voor de keizersnede nu is dat jullie dochtertje een heel slechte start had, is het alleen maar goed dat ze zo alert zijn. Dat betekent gewoon dat ze goed voorbereid zijn! Ik ken het gevoel van alle tijd hebben erover na te denken omdat het gepland is (hoewel ik natuurlijk niet zo'n ervaring heb als jij en het dan denk ik nog erger is), maar probeer je toch in te houden alle doemscenario's of horrorverhalen te lezen ;). De meesten kunnen na een geplande keizersnede, of een zonder stress verlopen spoed keizersnede, na 2 dagen naar huis!

Terug
Bovenaan