Geplande keizersnede

Hallo dames,

Ik heb de datum voor een geplande keizersnede gehad, 3 maart as. Het zal mijn 3e en tevens laatste keizersnede zijn. Heb gekozen om meteen een sterilisatie te laten doen.

Sinds ik de datum weet, ppfff ik huil de hele dag. Er komen zoveel gedachtes naar boven. Zodra iemand al vraagt hoe het gaat begin ik...

En ik zal jullie zeggen dat het echt niet meer gaat. Heb echt overal last van! Carpaal tunnelsyndroom tot niet slapen en dikke voeten/enkels tot niet kunnen zitten vanwege pijn down under...

Heb even jullie steun nodig, wetende dat ik echt niet de enige ben ??

Hey Hey,
Je zit er echt doorheen ? Het lijkt mij ook niet gemakkelijk om hoog zwanger te zijn, klachten te hebben en ook nog twee rondlopende kinderen te hebben. 
Ik maak momenteel niet hetzelfde mee. Mijn tweede is er in augustus uitgekomen. Een zware bevalling van een 10 ponder. Ik had overigens een prima zwangerschap alleen daarna ging het allemaal wat minder (mentaal met name).
Ik heb geleerd dat alles met de tijd goed komt. 
Hopelijk heb je mensen in je omgeving die je kunnen helpen met bijvoorbeeld het huishouden of de verzorging van de kinderen.
Het zijn de laatste loodjes en die zijn zwaar. Maar binnenkort kan je jullie derde kindje in je armen sluiten. Probeer daar je focus op te leggen en accepteer dat je jezelf nu gewoon zo voelt. Laat dat maar gewoon toe. 
Het komt echt goed!

Heel goed dat je wat support vraagt nu het je teveel wordt. Dat getuigt van een hoop kracht.
Ik ben zwanger van de tweede met (weer) veel bekkenklachten. Ik kan niet zoveel, maar wil wel heel veel. Ik kwam er mentaal ook niet meer uit, ook heel veel huilen enzo. Ik gunde mezelf nog wat fijne weken, dus ik heb de vk gebeld hierover. Ik heb nog maar één gesprek gehad met een coach die de vk mij aanraadde en nu ben ik veel rustiger en kan ik zomaar weer genieten van de kleine momenten :) misschien helpt voor jou ook nog een gesprek al is het telefonisch of online om in elk geval wat rustiger te worden? Ik verbaasde me echt hoeveel verschil één gesprek kan maken.

Terug
Bovenaan