geplande keizersnee

A

Anoniem

Guest
Hallo 22 januari moet ik weer naar het z.h en krijg dan te horen wanneer ze de baby gaan halen
Het word net als de vorige 2 keren weer een keizersnee
Wie heeft er ook al eerder een keizersnee gehad en weet dat het deze keer weer een keizersnee word
Ik zie er wel een beetje tegenop daar de eerste keer mij erg mee viel maar de tweede keer had ik veel meer na pijn
En vraag mij dan ook af of dat nu ook weer zo zal zijn
afwachten dus maar misschien heeft er iemand ervaring met een derde keer ?
Groetjes Monique

hoi,
ik heb 3 kids doormiddel van een keizersnee,we zijn nu in de racevoor een vierde hopelijk,ik weet niet hoe het bij jou was maar bij onze eerste was het een onverwachte keizersnee,bij de 2e moest ik het ook weer eerst proberen maar werd het ook weer een keizersnee,en dan automatisch bij nr 3 krijg je een keizersnee op afspraak,ik vond het super,je weet de datum al ,je kunt jezelf voorbereiden,je gaat op een normale manier zonder weeen enzo bedoel ik het ziekenhuis in,je krijgt op het gemak je ruggenprik(je hebt toch geen weeen)en even later is de spruit er,ik vind een keizersnee zo wie zo niet erg maar op deze manier was het wel erg fijn omdat alles van te voren lekker duidelijk is.
dus mocht het ons gegeven zijn een vierde spruitje,zie ik niet tegen de bevalling op.
succes ermee
groetjes romy

heb en vraagje ik heb bij mij 2 en keizersnee gehad en krijg hem nu weer bij 38 weken nu mijn vraag maaken ze dan de zelfde wond open groetjes jolanda

Hallo Anna 35

Ze maken inderdaad het zelfde wondje (litteken ) weer open
groetjes Monique

ze maken inderdaad hetzelfde sneetje open en ik had dat het bij mijn 2e kz niet helemaal netjes was(een beetje littekenweefsel)  en toen heb ik gevraagd of ze dat wilden goed doen en dat hebben ze nu gedaan en het is hartstikke netjes!groetjes romy

Hallo Monique,

Ik heb niet 3 ks gehad maar 2. Dit waren echter 2 totaal verschillende keizersnedes.
De eerste was een ramp de tweede een heel stuk beter. Ik heb dit na die tijd ook uitgezocht, en geen 1 ks bij dezelfde persoon bleek gelijk te zijn.
Dus het kan best zijn dat de 3de een heel stuk beter gaat.

Succes

Hallo bij mij was het ook zo dat ik van de eerste niet zo mooi litteken had
Was wat breder (beetje dik leek op wat wild vlees
Daar hebben ze de 2 de keizersnee ook wat weg gesneden en nu heb ik een mooi litteken ben benieuwd als zo de derde en tevens de laatste met keizersnee halen of het nog een mooi litteken zal zijn

Groetjes monique

Terug
Bovenaan