gepoept!! alles onder!! :-(

<p>als onze dochter poept zit alles onder sinds enkele weken. Ze heeft dunne waterige ontlasting. </p><p>Vooral haar rug en sinds bijna tot aan de nek zitten dan onder. al van alles geprobeerd. luiers ombouwen naar binnen, grotere maat, verschillende soorten. maar het is keer op keer mis.</p><p>Douchen en omkleden !! </p><p>pampers , huggies, kruidvat, lipulu (lidl) , bumblies (hoogvliet) enz </p><p> </p><p>tips !!! alles is welkom. </p>

Ahhh lijkt op tandjestijd ?? luiersbroekjes ook al geprobeerd? Zoonlief hier 11 maandjes en sinds gisteren is het ook weer raak, zodra ik ìets ruik is het alles paraat hebben en zo snel mogelijk verschonen, maar doordat het zo dun, druiperig en slijmerig is (gehehe lekkere details) is er naar mijn idee weinig aan te doen? Succes ?

Klinkt idd als tandjes, hier ook veel last van nu. Echt waterige gele mosterd die aan alle kanten er uit lekt.. bah! Gaaf vanzelf weer over gelukkig. 

Haha had ik op bv ook wel eens, vezels uit groente en fruit maakten t allemaal steviger, maar weet niet of je kleine dat al mag. Tandjes heb ik ook gehoord ja, maar daar heb ik nog geen ervaring mee! Ik denk dat je er, als je verschilllende luiers hebt geprobeerd, weinig mee kan..

Niks aan te doen... Zodra je merkt dat het poepen begint, snel alle kleren uitdoen en een extra pamper tegen de rug aan houden.. Zo komt alles wat er uit vliegt alsnog in een pamper & scheelt kleertjes wassen...

Heb ik met bv poep ook eens gehad ja, tot in z’n nekje het arme jong! Dat was een wegwerpluier, wij gebruikten toen nog half om half wegwerp en wasbaar. Nu we alleen nog wasbaar doen hebben we het nooit meer, die sluiten blijkbaar beter op de rug. Is natuurlijk wel een extra organisatie, en veel poep blijft natuurlijk veel poep: het lekt bij onze luiers (van bambino mio) niet uit de luiers maar de luiers zijn wel goed vies ?. 

Hebben wij ook een tijdje gehad. Het enige dat hier hielp was, zodra we merkten dat onze zoon aan het poepen was hem rechtop houden. 
Groente en fruit hebben zijn ontlasting wat compacter gemaakt, heel fijn! 

hmmm klinkt als weinig aan te doen. 
ja we rennen vaak al meteen naar het aankleedkussenhoes als we het door hebben. 
ja ook pamper broekjes geprobeerd. helpt ook niet. lekt net zo snel door. hele rug onder steeds. 

mochten er nog tips komen.... hoor t graag!! 

Terug
Bovenaan