Gerechtigheid

Een tijdje geleden heb ik verteld dat ik werkloos was geraakt door mijn zwangerschap.
Ik had net een nieuwe baan toen ik erachter kwam dat ik zwanger was. Heb toen eerlijk voordat ik zou beginnen dat verteld. Daarop kreeg ik toen te horen dat ik niet meer welkom was. Ze dachten dat ik hun bedonderd had. Dat is niet zo, want op het moment van tekenen wist ik niet dat ik zwanger was.

We kwamen er niet uit en a.s dinsdag zou de rechtszaak zijn. Nu ben ik vandaag gebeld door het bedrijf en ze zijn akkoord gegaan met ons voorstel.
Ik kom officieel met terugwerkende kracht weer in dienst en ze zullen mijn contract volledig vergoeden. Ik hoef niet meer te komen en mag thuis blijven!

Mijn dag kan niet meer stuk! Al blijft het zonde dat het zo gelopen is. Had graag een baan gehad.
.
 
Ook al is het balen dat je geen baan hebt, in ieder geval fijn dat je dan voorlopig weer financiele zekerheid hebt. En dan je de zaak gewonnen hebt. Dan zullen ze de volgende keer wel twee keer nadenken voordat ze dat bij iemand anders flikken.
Dus: gefeliciteerd!
Liefs,
Mar
 
Terug
Bovenaan