@germaine 5


He Germaine, ben jij nog op dit forum?
Ik voelde me zo gesteund in de wetenschap dat er nog een meerling moeder is! Het is toch iets anders dan 1..
Of ben je inmiddels (ook) verhuisd naar de NVOM?
Ben benieuwd hoe het met je/ jullie is.
Goede echo's gehad?
wordt jij vaker gecheckt?

groet Mevanne
 
Hoi

Sorry late reactie.... ik had al op een eerder bericht volgens mij reply op mijn eigen bericht volgens mij.
Ja ik word ook vakar gecheckt maar nu nog niet dat balletje zal straks wel gaan rollen
Vandaag eens onderzoek gedaan naar duo wagens leuk hoor hihihi ik vind het spannend ten aanzien van mijn energie niveau straks maar als de kids al wat ouder zijn dan vind ik het te gek dat we met zijn 5-en aan tafel zitten!!!

HOe voel je je? Ik langzaam beetj beter .... soms ;o)
ik heb volgende week nekplooi meting dan zie ik mijn moppies eindelijk weer hoop maar dat het goed is met ze
 
Hallo Germaine,

Wauw je bent al spullen aan het kopen?, Voor mij is dat nog te vroeg.. Ik geloof dat ik dat pas durf na de 24 weken. Als we zeker weten dat ze het allebei halen.
(Tja toch een beetje een klap van eerdere zwangerschappen die mis zijn gelopen overgehouden)

Ik ben erg misselijk: hou bijna geen dag mijn ontbijt binnen en vaak ook mijn avondeten niet. Maar dat is prima, en voor een goed doel. Ik hou me, zover mijn werk dat toelaat, zo veel moge;ijk rustig.

Ik word om de 2 weken gecheckt. Op zich een luxe zo vaak een echo en je kinderen te mogen zien, maar dat is toch vanwege medische redenen. De kleintjes delen de placenta.
Donderdag ga ik ze weer zien! dan ben ik 10w 3d
ik kan niet wachten: ik hoop dat het goed met ze is!
Ik begin al behoorlijk een buikje te vertonen in die zin dat het lijkt alsof ik al 16 weken zwanger ben.

groet Mevanne
 
Hahaha ja die buik van mij is ook niet in te houden. Terwijl het mijn darmen zijn die zo uitpuilen en niet de babys want die zitten veel lager maar ik zie er behoorlijk zwanger uit. Ik ben ook nog niets aan het kopen hoor was alleen benieuwd naar wat voor spul er handig is Heel veel plezier donderdag ;o)
 
Terug
Bovenaan